Hårstrå i häl

Sista lossningen för dagen och det gjorde ont i foten när jag gick, bara ibland.
Tänkte inte mer på det förrän nu ikväll när samma stickande känsla återkom.
Tog av sockarna och kollade, hittade då det här:
5119E71D-6BA3-42E8-9E1F-F0D8C9C2EAD3.jpeg


Fram med pincetten och dra ur. Tänk att ett sånt liten hårstrå kan få det att sticka till så.
 
Händer mig minst ett par gånger i månaden! Både hund och katthår. Aldrig hänt sambon dock, funderar på hur det kan vara så olika?
Att det skulle hända mig så ofta som ett par gånger i månaden hade knäckt mig fullständigt. Om det är hårstrån som man inte ser utan bara känner och att det krävs minst en ingenjör och en kärlkirurg för att få bort möget.
 
Att det skulle hända mig så ofta som ett par gånger i månaden hade knäckt mig fullständigt. Om det är hårstrån som man inte ser utan bara känner och att det krävs minst en ingenjör och en kärlkirurg för att få bort möget.

Jag överlever genom att ha en sambo som opererar med pannlampa och pincett :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
787
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Konstig rubrik, ja. Men vi har ju kört avfuktare ett par månader nu. Den har klickat igång en stor del av tiden. Men nu? Det är tydligen...
2
Svar
28
· Visningar
1 281
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 266
Senast: Squie
·
Fritid Nu när våren är på väg kan vi väl dela med oss om vi haft någon trevlig naturupplevelse. Stort som smått. I fredags såg jag fyra rådjur...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 106
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp