- Svar: 10
- Visningar: 1 465
Jägaren skulle jaga vildsvin men sköt två shetlandsponnyer. Nyheten spreds som en löpeld i helgen. "Jag är inte orolig. Våra jägare häromkring har bra koll", säger Maria Zetterblom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, när jag lade in den var den inte låst.Synd att artikeln är låst.
Jag kunde inte läsa artikeln men videon spelades upp i en liten ruta till höger.Synd att artikeln är låst.
Jag kunde också se videon till sist men den var ju helt värdelös och sa absolut ingenting. Jag trodde de skulle ta upp hur mörkersikte fungerade eller på något vis förklara hur eller varför förvirringen kunde ske. Istället var det bara en kvinna som "Äh, jag är då inte orolig."Jag kunde inte läsa artikeln men videon spelades upp i en liten ruta till höger.
OK första gången jag såg ett vilt vildsvin sprang det på vägen (tillsammans med ca 20 av dess närmaste vänner). Jag satt på passagerarplats och halvsov. Vi var på väg att köpa foder. Min första tanke var att "Satans, nu måste jag ut och jaga någons jefla shetlandsponny"
(Till mitt försvar. Veckan innan hade jag jagat runt efter en liten pålle som dök upp på vägen. Den lille stackarn blev mobbad av de andra hästarna på sin nya gård och hade begett sig "hem". Så jag tänkte mycket på honom. Och jag var inte beväpnad)