JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästar knivskurna i Skåne
Moderator
Sv: Hästar knivskurna i Skåne
Men gud va hemskt!!
Men va fan jävla sjuka person den borde dö!!
Stackars hästar
Hästnyheter
Vid halv sju-tiden på torsdagsmorgonen fick polisen i Skåne larm om en trafikolycka, där en bilist kört på en häst. Det visade sig att...
Hästnyheter
I förra veckan omkom en 14-årig ryttare i Tyskland när hon föll av sin häst under en ridtur och hamnade under en passerande traktor med...
Hästnyheter
I en tid när allt fler unga kämpar med psykisk ohälsa har en oväntad terapeut trätt fram – hästen. Men vad är det egentligen som gör...
Hästnyheter
Den häst som tidigare under torsdagskvällen sprang lös i närheten av Bratterödsleden i Uddevalla kunde fångas in senare under...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Ätit frukost, vattnat i växthuset och på framsidan, gråtit en skvätt över att regnvattentunnan är tom.
Vet inte vad jag ska hitta på...
sthu
11 minuter sedan
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Nu är jag förbannad.. Kollade förnyelsebrevet och försäkringsbeskedet igen nu. Och det framgår ingenstans på dem (!!!) att dessa...
Liten
17 minuter sedan
Svar: 1 687
Visningar: 85 326
Allmänt
Sängproblem...
Hemmet Haha, jag skrattade gott åt bilden av tre bäddmadrassen på varann 🤣 Så besvärligt när man lägger ner så mycket tid och pengar på nåt...
cherie
24 minuter sedan