JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
R
Livets föränderlighet
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
Startad av Raderad medlem 147980
7 Jul 2024
Svar: 151
Visningar: 22 846
Dagbok
Downsiza
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Startad av cassiopeja
25 Feb 2020
Svar: 9
Visningar: 2 599
Dagbok
Vakuumtankar
Dagbok Det känns som om jag är i ett vakuum för närvarande.
Jag har lämnat mitt gamla jobb bakom mig men inte kommit in i det nya än, varken...
Startad av cassiopeja
14 Sept 2014
Svar: 0
Visningar: 337
Dagbok
Häst skuren av djurplågare?
Hästnyheter (Vestmanlands Läns Tidning)
En hästägare har polisanmält att hennes häst blivit skuren med ett vasst föremål. Någon ska natten till i...
Startad av Gunnar
27 Jul 2002
Svar: 0
Visningar: 870
Hästnyheter
Akvarietråden V
Svar: 1 800
Visningar: 59 897
Djur
Mata småfåglarna
Övr. Djur Letade fram min matare och insåg att vi ju sågat ner trädet den satt i förra året. Hmmm. Ny ultimat plats måste tänkas fram. Lätt att...
Luff
Igår kl 16:56
Svar: 1 756
Visningar: 226 205
Djur
Stora shoppingtråden III
Utrustning Lippo Comfort, någon som har provat dessa?
Ponnyn trivs fint med sitt Novabett, men tänkte byta ut det mot ett med vajer inuti och såg...
DarkInNight
13 minuter sedan
Lös i magen varje höst.
Hästvård Det är inte ovanligt och beror som du vet på att det drar i sig skit. Det du kan göra är att grusa upp där de har sina ätplatser och att...
Amanda_F
Idag kl 13:15
Svar: 5
Visningar: 143
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Har dom så många ekipage att dom har råd att ha 2 tävlingar såpass nära varandra samma helg? Det skulle aldrig gå på en fälttävlan...
fio
Idag kl 13:11
Svar: 963
Visningar: 80 812
Grenar
Vintertid
Samhälle Dags för vintertid. Bra, dåligt?
Själv är jag glad för att digitala manicker ställer om sig själva. Den analoga klockan i köket ställde...
Startad av MJLee
25 Okt 2025
Svar: 136
Visningar: 3 476
Allmänt