Hastintresserd turist i Frankrike

Skjøldur

Trådstartare
Lanat dator pga min kopplar upp sig pa ett natverk som heter orange och det var for dalig uppkoppling far att posta en trad har, nyss forsokt. Jag befinner mig en bit norr om Paris nu, jag ar pa ett retreat. Fredag morgon ar det slut och da har jag lite over ett dygn pa mig innan flyget hem. Nagon gang har jag last har pa buck om ett stort hastcenter med valdigt manga raser representerade och det skulle ligga i Chantilly, tror jag. Men hittar det inte da jag kollar pa natet. For ovrigt, finns det nagot annat extra spannande sa tipsa mig garna. Men jag ar ensam och jag snackar inte franska.
 
Lanat dator pga min kopplar upp sig pa ett natverk som heter orange och det var for dalig uppkoppling far att posta en trad har, nyss forsokt. Jag befinner mig en bit norr om Paris nu, jag ar pa ett retreat. Fredag morgon ar det slut och da har jag lite over ett dygn pa mig innan flyget hem. Nagon gang har jag last har pa buck om ett stort hastcenter med valdigt manga raser representerade och det skulle ligga i Chantilly, tror jag. Men hittar det inte da jag kollar pa natet. For ovrigt, finns det nagot annat extra spannande sa tipsa mig garna. Men jag ar ensam och jag snackar inte franska.
 
Jag har inte varit där men googlade lite. Domaine de Chantilly, ett tjusigt slott och jättelika, gamla stall. Häst och stallmuseum. Är det det du letar efter?
 

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 227
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 389
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 624
Övr. Hund Tycker det kanns oklart vad som egentligen galler for tavling av kuperad hund. Enligt skk's hemsida: "Vid prov, tävling eller...
Svar
9
· Visningar
2 105
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp