Hata Datorer!!!!!!!

S

SirWillgott

Är det någon mer än jag som totalt HATAR datorer!!??:eek:
Dom gör aldrig vad man vill, får bara massa virus å kraschar så alla ens minnen och filer försvinner, ¨dom e sega ,dumma,korkade och allmänt dumma!:devil: + att alla verkar hata mig!?:D

Någon fler som har lust att klaga på dessa dumburkar som ger vår värld så mkt? :angel:
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Jag, jag , jag! Min dator jävlas alltid med mig och har börjat sega som faaaaaan :mad:
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Jag också! Den är extremt seg, dels pga Norton men visst fan är det datorn itself som segar också :devil: Vissa sidor kan man inte ha uppe samtidigt som msn t ex, detta är anledningen till att jag avskaffade helgon.
Och nu går det inte att lägga in bilder från kameran heller! :mad: Det har hänt förut och fixade till sig efter ett tag, men det är sååå irriterande. Pappa, ge mig en ny laptop! :angel:
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Det beror nog mest på SBK-fel eller den internationella versionen PEBKAC. ;)
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Jag är ju lite av tron att en dator inte beter sig bättre än den som brukar den. :angel:
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Mohahahhahaw*känner mig träffad* :rofl:

nej men jag kan faktiskt en del om datorer, grunderna iaf:P resten låter jag kompisens brorsa sköta om:angel:haha

skyller på att det är en Dell från skolan...:cool:
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Tar man hand om sin dator så sköter den sig allt som oftast utan problem! ;)
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Jo, SBS eller SBT brukar väl också användas, men iaf hos mina kompisar (samt lärare) så används SBK mest...
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Men jag lovar ej - Macar kan krasha dom med även fast de inte får virus! ;)
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Men jag lovar ej - Macar kan krasha dom med även fast de inte får virus! ;)

Absolut! Det händer! Har jag hört talas om, i alla fall. Nån kompis mosters kusin vars barn hade en kompis där grannen hade en Mac som krashat. ;) :D
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Jag har upplevt det på närmre håll jag, men frekvensen på självkraschar på PC är ju iofs fortfarande högre! ;)
 
Sv: Hata Datorer!!!!!!!

Jag har upplevt det på närmre håll jag, men frekvensen på självkraschar på PC är ju iofs fortfarande högre! ;)

Angående det...har fortfarande inte upplevt en enda sådan där mystisk självkrasch som folk pratar om. De enda krascher jag varit med om på mina X datorer vet jag precis vilket tredjeparts-program som varit ansvarigt (dvs inte windows fel). Även så, anledningen till krascherna är så gott som alltid pebkac igen. Ärligt talat, folk går ut och laddar ner så mycket skräp till sina datorer och blir sen förvånade om de kraschar?
 

Liknande trådar

L
Ridning Tänkte berätta litegrann om min ridolycka 2002. Det är tänkt som bla pepp till er som nyligen varit med om ridolyckor. Berätta gärna om...
2
Svar
26
· Visningar
4 704
Senast: Emmiz
·
M
Övr. Hund Min vovve är dålig och vet inte va ja ska ta mig till väga.... Vi hämtade honom den 080808 :laugh: och allt kändes jätte bra och han va...
Svar
4
· Visningar
2 860
Senast: max_golden
·
IT & mobiler :eek: :eek: dumma jag har lyckats installera virus i datorn :( jag fick ett msn meddelande av en kille som jag inte pratat med på...
Svar
8
· Visningar
1 121
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 918
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp