Bukefalos 28 år!

V

Vaccan

Djurkliniker som stänger för lunch :mad: :mad: :mad: :mad:

Nisse var inne här nyss, han sprang runt som ett jehu med Pipen efter, när Nisse stannade mitt på golvet så såg jag att hö. öga envist är igenknipt och han vägrar öppna det.
När jag gick (läs:rusade) fram för att se vad det är i min älskade katts öga så drog han iväg igen, Pipen efter och jag sist i en lång karavan ut på gräsmattan.
När jag äntligen fick tag i Nils och burit in honom och ställt honom på köksbordet och vänligt men bestämt och lite deperat bänt upp ögat på honom ser jag ingenting, det sitter alltså ingenting där som inte ska vara där typ ett kryp eller så..
Ögat har han öppnat nu. Pipen har fått på käften tre gånger sen detta hände.. så jag är ganska säker på att det är Lillprins Pip som slagit Nisse över ögat med en tass.

Så vad göra = vet ej, ringer djurkliniken som har lunch-stängt fram till klockan 13:00...
Så här sitter jag.
Fast i ärlighetens namn är det inget större fel på honom nu.. han äter, har druckit och tittar som han ska :crazy:
Men jag är väldans orolig.

Kan inte klock :devil: eln bli 13:00 nångång :devil: :mad:
 
Sv: Hata

avakta.. skulle jag göra. Så jag gör väl det då... blir det nått klägg eller så iögat ska jag komma in men som det är nu ska jag bara hålla rent där.

//Vacasso -avaktar :cool:
 
Sv: Hata

vacasso skrev:
När jag äntligen fick tag i Nils och burit in honom och ställt honom på köksbordet och vänligt men bestämt och lite deperat bänt upp ögat på honom ser jag ingenting, det sitter alltså ingenting där
Det här läste jag och höll på att få en hjärtattack! :eek: Jag trodde ögat försvunnit på honom, himla tur att det inte var så allvarligt. :D Hoppas det inte var något farligt.

/Erica
 
Sv: Hata

Inser det nu jag också ;)
Han sover iallafall nu :love:
Man kanske ska sätta grytvantar på tassarna deras... så det inte blir så hårda och vassa slag (funderar) :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Avliva aggressiv hund
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp