Hatar Allergi

Oum

Trådstartare
Hej jag är allergisk men vill så gärna rida jag vet att rasen Basjkir ska vara allergi vänlig så jag undrar om det finns någon ridskola med bara den rasen nära Södertälje eller Nykvarn
 
Hade du bott närmare Skara kunde jag gett tips. Men rasen American Curly kan du kika närmare på är ett tips från mig, finns fb grupp så komma i kontakt med folk som äger reasen.
 
Basta Basjkir som Acer nämner finns ju utanför Nykvarn mot Järna. Ett jättebra ställe! 😊 Inte ridit där men haft häst på bete där.
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 752
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 073
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
465
Senast: Myrten
·
Övr. Katt Vet att det inte finns någon helt allergisäker ras så det behöver inte diskuteras. Däremot vill jag gärna höra om era åsikter och...
Svar
16
· Visningar
996
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp