Hatas efter bilderna: ”Tänkte mig inte för”

En jätteskandal har blossat upp på Irland.
Hela landet rasar mot den framgångsrike galopptränaren Gordon Elliott sedan en bild spridits på honom sittandes på en död häst.
– Jag fick ett samtal och tänkte mig inte för, säger han i ett uttalande.
 
En jätteskandal har blossat upp på Irland.
Hela landet rasar mot den framgångsrike galopptränaren Gordon Elliott sedan en bild spridits på honom sittandes på en död häst.
– Jag fick ett samtal och tänkte mig inte för, säger han i ett uttalande.
Vadå tänkte mig inte för? Du vet väl att du sitter på en död häst och gör tecken till den som fotar? Dålig ursäkt och äckligt beteende :(
 
En helt vansinnig situation. Jag läste någon annanstans att han ska ha förklarat v-tecknet med att han gestikulerade "två minuter" till personen som fotade, alltså att telefonsamtalet skulle bli klart snabbt och att han skulle vara klar om två minuter. Ooookej, och under de två minuterna tyckte du det kändes helt rimligt att slå dig ner på en död häst för att vila benen lite?! :wtf:

Så jäkla vidrigt alltihop, från själva händelsen till agerandet kring den och alla urfåniga ursäkter.
 
Vilken röv. För övrigt, bilder där jägare poserar med sina nedlagda djur på det viset hoppas jag inte syns ofta. Har du skjutit ett djur så poserar du med det på ett värdigt sätt, du sitter då fan inte på det. Men finns säkert idioter till det också..
 
En helt vansinnig situation. Jag läste någon annanstans att han ska ha förklarat v-tecknet med att han gestikulerade "två minuter" till personen som fotade, alltså att telefonsamtalet skulle bli klart snabbt och att han skulle vara klar om två minuter. Ooookej, och under de två minuterna tyckte du det kändes helt rimligt att slå dig ner på en död häst för att vila benen lite?! :wtf:

Så jäkla vidrigt alltihop, från själva händelsen till agerandet kring den och alla urfåniga ursäkter.
Och leendes då dessutom? :cautious:
Alltså även om jag verkligen råkat sätta mig ned på en död häst så skulle jag nog inte vara så glad och accepterande av foton, högst troligen pga jag antagligen där och då faktiskt sörjt förlusten av en häst :confused::cautious:
 
Vilken röv. För övrigt, bilder där jägare poserar med sina nedlagda djur på det viset hoppas jag inte syns ofta. Har du skjutit ett djur så poserar du med det på ett värdigt sätt, du sitter då fan inte på det. Men finns säkert idioter till det också..

Jag har aldrig sett någon svensk jägare posera så. Sedan har jag verkligen inget emot att jägare poserar på en bild med fällt vilt på ett värdigt sätt, jag har själv tagit sådana kort på särbon. Men det ska ju som sagt göras smakfullt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Brittiska galopptränaren Gordon Elliott stoppas från att delta i nationella tävlingar. Detta efter bilder där han poserat med en död...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Hästnyheter Först stjärntränaren Gordon Elliott. Nu har även amatörjockeyn Rob James ertappats med att ha fotograferats sittande på en död häst...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp