Hattutmaning bildtråd!

Helt vanlig keps, men jag har gjort den själv. Keps är också hatt!
16596739801947858377831863706824.jpg
 
Jag har en garderob med hattar! Hade mkt ofta hatt förr. Gärna konstfulla skapelser tillverkad av modister som tänkte lite utanför boxen.

Numera har jag ev fått ngn slags 40-års kris och har nog mer ofta mössor och kepsar eller turbaner. Går mest runt i målarrock/sjok och har inte samma behov att ”klä upp mig”.

Keps och sjok brukar jag hasa runt i kvarteret typ såhär

E48818DF-E693-44D0-9A61-9421E19ED9C1.jpeg
 
Men just det! Jag har ju nyligen köpt en sån hatt som jag länge velat ha, har inte packat upp den än :o Den var dock lite för liten men ska försöka få till en bild! Ska se om jag kan ordna det imorgon :D
 
Inget fel på varken hatt eller min. Frågan är vad @Nahar har att säga om sättet du håller glaset på.
Nu när jag gått över till att suga direkt ur vinpåsen så känner jag att jag kanske inte har så mycket att säga till om, men inombords så ryser jag:angel: ...och den dag jag går tillbaka till glas så kommer jag, som glaset ju är konstruerat för, att hålla i foten. Om det nu inte blir allmänt accepterat med vinklämmisar.

KL: Men så underbart med hattar! Kan nästan förlåta alla som håller glaset fel om de har en riktigt snygg hatt på sig:D
 

Liknande trådar

Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: Pilot
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 868
Senast: Stefffie
·
Skola & Jobb Jag var sjukskriven under december månad pga. psykiska problem. Men när jag skulle börja jobba igen efter nyår blev jag sjuk fysiskt...
2
Svar
21
· Visningar
1 562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp