Havrefri musli...

S

sova

... med samma värden som Krafft Groov? Finns det? Finns det någon musli överhuvudtaget med något så när samma innehåll som Groov? Hellst INTE med så mkt örter i... :crazy:

Vad är det för fel på havre och örter då ? Skriv ut Groovens värde så man kan jämföra med något.

S

sova

Hon tänder rätt bra på havre. Dessutom kan jag ge det "löst" om jag så skulle vilja.
Hon tål inte alla örter. Vet dock inte exakt vilka. Försöker därför undvika det om jag kan.
Grooven har 9,0 Mj och 90g i smrp /kg om jag inte minns helt galet. P 5g, Ca 6g /kg.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har fått rekomenderat av kraffts foderrådgivare att de muscle up efter förra årets hö analys. Men nu har priset gått upp och en...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 818
Senast: Habina
·
Foder & Strö Ja, behöver ge tillskott för Zink och Kopper. Har gett från Krafft och Trikem, det har funkat super bra. Bytte sen till ForagePlus och...
Svar
14
· Visningar
1 346
Senast: Oknytt
·
Kropp & Själ Har varit i kontakt med vården, men bor på liten ort och alla läkare har semester 😎 Jag är mellan 50-55 år, har en vilopuls på 55-59...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 869
Senast: em-pirre
·
Juridik & Ekonomi Bakgrund: Hyresvärden har (utan förvarning) rivit upp och bytt komplett avloppssystem på tre kåkar i området. En sugbil har satts att...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tråd för random bilder med roliga texter II
  • Vision bord
  • Hej

Hund, Katt, Andra Djur