Tack! Det är jättesnällt av er. Självklart hjälper jag honom att hålla koll på reglerna och så sånt, precis som tidigare när han varit på mitt konto och spelat. :)

Vilken nivå måste han upp i innan han kan ansöka? Kontot är ju helt nytt och igår var han på level 20.
 
Två små derbyrelaterade grejer:

1) om ni ser att en kvartersmedlem har blinkande buskar/träd under pågående derby, var snälla och fråga i chatten om någon har hjälpuppdrag. Rädda inte buskar utan att kolla derbyloggen (och om ni inte är med i derbyt och därför inte kan se tavlans innehåll, snälla fråga i chatten).
2) var snälla och fråga i chatten vilka gubbar som är högaktuella för pågående derbyuppdrag i byn innan ni hämtar gubbar på andra perronger (om ni inte kan se tavlan alltså). Vi är ett så pass litet kvarter att det tar för lång tid att bli klar med t.ex ett stormästaruppdrag om andra hämtar upp stormästare för egen vinning.

Då kör vi på! 9 - 10 x 320p tuut tuut!
 
Man borde kunna ha som ett ”fastnålat inlägg” i Hayday, som alltid ligger kvar överst, så att nya användare alltid får rätt och lättillgänglig info om vad som gäller i vårt kvarter. Alternativt har man det här i Buke, och alla nya måste bekräfta att det har lästs.
- Det skulle man faktiskt kunna ha när jag tänker efter, under kuvertet i Hayday?!
Efter de senaste gångerna så inser jag att alla inte är lika insatta i hur derbyt är uppbyggt. Ta SaraiLule som exempel, hon trodde att alla tävlade mot alla, dvs om hela laget deltog med några poäng var så kunde man vinna, men så funkar det ju inte.
 
Senast ändrad:
Jag har haft en Iphone och har idag en Andriod men kan spela på samma konto så borde väl fungera omvänt också?
 
Hej alla i Buke Supreme,
Jag vill förklara vad jag menade med mina kommentarer om Staden som den visst heter, dit man åker med Tåget.
Jag är a b s o l u t inte ute efter att vara dum mot någon, men det blir alltid känsligt och svårt att uttrycka vad man menar när man bara har några få rader.
Min poäng är - om man har fullt utbyggt så kan man ha 42 personer som gör 2-3 uppdrag som ger poäng, när de är klara är de tillgängliga för andra att plocka upp och när tåget kommer har man 14 nya med 2-3 uppdrag. Ganska många poäng per gubbe.
Om man istället tar gubbarna från andras perrong så har de bara ett uppdrag att göra och är inte tillgängliga för någon annan att plocka. I min mening är det bara i derbyt man har behov av dessa snabba gubbar (eller möjligen om man bygger ut och vill ha många färgburkar mm) Dessa gubbar blir ju dessutom värdelösa för andra, går ju inte att plocka upp.

Eftersom det hela tiden kommer nya uppdrag i derbyt är det ju jättesvårt att svara på vilka gubbar man helst inte ska plocka?

Så, nu ska jag vara tyst, ville bara förklara varför jag tycker som jag gör.
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
616
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 276
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp