marti130

Trådstartare
Jag har slagit till på ett abonnemang av HBO max till halva priset... Det finns ju en uppsjö av serier och filmer så vad får jag inte missa! Och framför allt, vad ska jag undvika?

Så här långt har jag sett "Chernobyl", påbörjat "Six feet under" och "Insecure", de två ska jag fortsätta kolla. Såg ett halvt avsnitt av "Björnstad" och kommer inte att fortsätta se den. Gillade inte boken heller...
 
Jag har slagit till på ett abonnemang av HBO max till halva priset... Det finns ju en uppsjö av serier och filmer så vad får jag inte missa! Och framför allt, vad ska jag undvika?

Så här långt har jag sett "Chernobyl", påbörjat "Six feet under" och "Insecure", de två ska jag fortsätta kolla. Såg ett halvt avsnitt av "Björnstad" och kommer inte att fortsätta se den. Gillade inte boken heller...
Mina favoriter på HBO är helt klart:

Big Little Lies (båda säsongerna)

Succession (tar två-tre avsnitt innan man fastnar helt).

The Undoing

Sharp Objects
 
Knutby var intressant om än något töntigt gjord 😅

Chernobyl som du redan hittat är jättebra 😁

Sen är mina tips slut, vi sa upp det direkt pga usel app och hittade inget bra 😂
 
A Discovery of Witches. Älskar böckerna och tycker att serien är bra också (men inte lika bra).

En annan jag har sett och gillat är Manifest. Ett flygplan lyfter från Jamaica och landar i New York 5,5 år senare. För de på planet har det bara gått några timmar men för resten av världen 5,5 år.

Har du inte sett Big Bang Theory är det ett måste att kolla på den! Väldigt rolig!

The Night Manager är bra!
 
Tackar för svar och skriver upp ovanstående sånär som på Knutby, Handmaids tale och Big bang på listan.

Handmaids tale och Big bang har jag på DVD och har sett ett par gånger! Knutby vill jag inte se...
 
A Discovery of Witches. Älskar böckerna och tycker att serien är bra också (men inte lika bra).

En annan jag har sett och gillat är Manifest. Ett flygplan lyfter från Jamaica och landar i New York 5,5 år senare. För de på planet har det bara gått några timmar men för resten av världen 5,5 år.

Har du inte sett Big Bang Theory är det ett måste att kolla på den! Väldigt rolig!

The Night Manager är bra!
Sidenote men Manifest misstänker jag att den kanske kommer gå över helt till Netflix inom kort.

"sista" säsongen slutar med en rejäl cliffhanger och efter det blev serien cancelled (tror den gick på NBC eller peacock innan). Den har dock blivit upptagen av Netflix så en sista säsong med 20 avsnitt kommer där typ nästa år tror jag.

Så ja har man inga planer på att skaffa netflix hade jag låtit bli den då man ändå inte kommer kunna se färdigt.
 
Sidenote men Manifest misstänker jag att den kanske kommer gå över helt till Netflix inom kort.

"sista" säsongen slutar med en rejäl cliffhanger och efter det blev serien cancelled (tror den gick på NBC eller peacock innan). Den har dock blivit upptagen av Netflix så en sista säsong med 20 avsnitt kommer där typ nästa år tror jag.

Så ja har man inga planer på att skaffa netflix hade jag låtit bli den då man ändå inte kommer kunna se färdigt.

Jag har Netflix också så mig gör det inget. För mig är Netflix nummer ett av streamingtjänsterna. HBO Max nummer två och inte långt därifrån.
 
Serien Fargo har jag för mig finns på HBO. Har sett de två första säsongerna (de är fristående) och de var båda mycket bra!
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 212
Senast: Imna
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 689
Senast: cirkus
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 447
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp