Bukefalos 28 år!

Fodong

Trådstartare
De ringde just från Äntligen Hemma!
På torsdag ska de komma och titta på mitt hus och trädgård för att se om de ska bygga en veranda åt mig!!:banana::bump:

Hoppas och håll tummarna nu är ni snälla, för det är något jag annars inte kan göra förrän om sisådär 5 år.:eek:
 
Sv: He he!!

De ringde just från Äntligen Hemma!
På torsdag ska de komma och titta på mitt hus och trädgård för att se om de ska bygga en veranda åt mig!!:banana::bump:

Hoppas och håll tummarna nu är ni snälla, för det är något jag annars inte kan göra förrän om sisådär 5 år.:eek:

Kul! Har själv skickat in till Bygglov men blev inget.

Men VAD kan du inte göra på 5 år - hålla tummarna??:angel:
 
Sv: He he!!

Åh då kanske du kan svara på en fråga jag ställt mig länge!

Betalar de som får omgjort/fixat hemma något? Eller står TV för hela kalaset?
 
Sv: He he!!

Åh va kul! Jag vill oxå ha hi Äntligen Hemma eller bygglov... Bygglov kanske skulle vara roligare för då har man ju en snygg karl att dreggla på :angel:
 
Sv: He he!!

Åh då kanske du kan svara på en fråga jag ställt mig länge!

Betalar de som får omgjort/fixat hemma något? Eller står TV för hela kalaset?

Det får jag återkomma med, men jag tror att man får betala materialet och att de betalar jobb och maskiner.
 
Sv: He he!!

Betalar de som får omgjort/fixat hemma något? Eller står TV för hela kalaset?

Hör de om bekantas bekanta som varit med i Sommartorpet, där gjorde de bara den del av rummet som syntes i bild. Resten fick de själva fixa
Vet dock ej hur mycket sanning det ligger i detta. Vill också gärna veta svaret på din fråga för ibland är det ju så vansinnigt dyra material mm.
 
Sv: He he!!

Vi har jobbat med från koja till slott och Roomservice, och där tyckte vi nog att Roomservice gjorde ett gedignare intryck. Koja till slott var lite i stil med, men det här får de göra själva sen. Kunden var nöjd dock, har träffat dom senare.

*allmänt reflekterat bara*
 
Sv: He he!!

Vi har jobbat med från koja till slott och Roomservice, och där tyckte vi nog att Roomservice gjorde ett gedignare intryck. Koja till slott var lite i stil med, men det här får de göra själva sen. Kunden var nöjd dock, har träffat dom senare.

*allmänt reflekterat bara*

BAH :eek: jag vill åxå träffa Jonny och Mattias!!
 
Sv: He he!!

Åh då kanske du kan svara på en fråga jag ställt mig länge!

Betalar de som får omgjort/fixat hemma något? Eller står TV för hela kalaset?


Ja, det där har jag också undrat över! Hoppas du får din veranda Fodong och att de står för hela kalaset. ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 366
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 352
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 926
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Det här med sommar är fan inget kul. Varför är det så upphaussat? Det är ju hemskt. Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen...
2
Svar
24
· Visningar
2 142
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp