Hej Bukefalos, gratis middag i Sthlm imorgon?

SoffiProppi

Trådstartare
Jag har råkat vinna middag, drinkar och förhandsvisning av en HBO-serie imorgonkväll, men min +1 har fått förhinder. Någon bukefalist som hänger runt i Stockholm som skulle vilja följa med mig på det? Jag vågar inte gå själv och alla mina vänner har andra planer (bor för långt bort från sthlm för att det ska vara enkelt att bara dra dit :( ).

Vill inte ens veta hur många forumsregler jag bryter mot, men hoppas att detta inte räknas som en annons utan snarare en, eh, dejt? Eller buketräff? :angel:
 
Sv: Hej Bukefalos, gratis middag i Sthlm imorgon?

Jag kan absolut tänka mig om du inte redan hittat nån :D
Jag slutar jobba kl 15:30 så efter det är jag fri! PM mitt nr så kan du väl messa om det fortfarande är aktuellt :)?
 
Senast ändrad:
Sv: Hej Bukefalos, gratis middag i Sthlm imorgon?

Hade jag bara bott lite närmare så! ;)
Som sagt lite osmidigt att dra till Stockholm tyvärr...
 
Sv: Hej Bukefalos, gratis middag i Sthlm imorgon?

Vilken rolig och fin idé av dig att posta här! Nu är jag inte ens i närheten av Stockholm, men hade jag varit det hade jag lätt hängt med. Hoppas du/ni får trevligt! :)
 
Sv: Hej Bukefalos, gratis middag i Sthlm imorgon?

Vilken kul grej! (Att posta här, inte att du blev utan sällskap såklart).
Uppdatera gärna hur kvällen gick sedan! :)
 
Sv: Hej Bukefalos, gratis middag i Sthlm imorgon?

KL, vad är det för serie du ska på förhandsvisning av? Du får gärna komma med en recension sen tycker jag allt:D
 
Sv: Hej Bukefalos, gratis middag i Sthlm imorgon?

KL, vad är det för serie du ska på förhandsvisning av? Du får gärna komma med en recension sen tycker jag allt:D

Black Sails! Den har nu haft premiär på HBO (om man har den TV-kanalen).

Vilken rolig och fin idé av dig att posta här! Nu är jag inte ens i närheten av Stockholm, men hade jag varit det hade jag lätt hängt med. Hoppas du/ni får trevligt! :)

Åh, vad roligt att du tycker det! :)

Vilken kul grej! (Att posta här, inte att du blev utan sällskap såklart).
Uppdatera gärna hur kvällen gick sedan! :)

Blev det någon förhandsvisning? :banana:

Elisha kunde tyvärr inte, och inte jag heller då min hundvakt ställde in men blev kontaktad av en annan i sista minuten som tog över platserna så det var inte förgäves! :)

Enligt dem var det en superkväll! De drack drinkar ur kanonkulor (Rom och cola :D), åt riktigt god mat och hade det superkul. HBO hade gått All-in och gjort om hela stället till en piratbar tydligen, med pirater överallt.

Och serien var jättebra tyckte dom, så en lyckad kväll! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp