F

fluffagget

hej är det nån mer som går naturbruksgymnasium där det är körning i utbildningen blir lite nyfiken på hur d e på era skolor??!!! :banana:
 
Hej!

Jag gick på ett naturbruksgymnasium där jag lärde mig köra häst, skolkörning. Jag hade inte tillräcklig utbildning i ridning så det var lättare att lära ut häst körning istället! Men det var kul!
De andra som hade ridning fick prova på att köra häst, men jag fick köra istället för rida.

M. v. h. Lisa :)
 
Jag håller med ovanstående. Jag har oxå pluggat naturbruks och med inriktning häst. Vi fick möjlighet att välja inrikting körning eller ridning! Jag valde då ridning men körde en hel del ändå!
Vet att det finns bla i Umeå på deras naturbruksgymnasium så man kan läsa inrikting mot trav! ;)
 
okej vart gick du någonstans?? vad var det för hästar ni körde med??
 
Jag gick uppe i Västerbotten, ett råd är att du kollar: www.naturbruk.org där finns alla skolar och info om dem, skolornas privata hemsidor osv...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
267
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
756
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp