Hej inbillninsgsjuka!?

monster1

Trådstartare
För ungefär 6 veckor sedan så fick jag någon form av influensa, det började med hosta och sedan eskalerade det till totalt sängliggande med feber och kroppslig värk. Sen dess så har jag fortsatt att hosta samt varit mer eller mindre medtagen. Det liksom kommer och går lite, har fortsatt att hosta och för ca två veckor sedan så gick jag till vårdcentralen och träffade "dagens akutläkare" han tittade mig i halsen och konstaterade att där fanns en bakteriell infektion och tyckte att det här klarar du inte själv. Fick penicilin utskrivet och åt det 10 dagar utan att det blev någon skillnad. Har känt mig mer eller mindre hängig och hostig hela tiden. Igår mådde jag sämre än övriga dagar och hade dessutom rejält ont i höger käke liksom upp bakom och stannade jag hemma från jobbet och vilade (sov i stort sett hela dagen) idag tog jag mig i väg till "dagens akutläkare" igen,eftersom penicilinet inte hjälpt, det var då en annan läkare. Han klämde mig på halsen och tittade lite och tyckte att jag fått en svampinfektion i halsen av penicilinet och att det troligen aldrig var en bakteriell infektion från början utan att det var någon rethosta och tydligen lite stämbandskattar(?). Men för mig är det ju ingen skillnad, jag mår fortfarande kasst, problemet är ju inte att jag har ont i halsen eller hostar utan att jag är så trött, känner mig lite lätt vimmelkanting och ofokuserad hela tiden och har ont i kroppen. Kroppen jobbar liksom inte på alla cylindrar och det verkar aldrig vilja gå över :(. Men det är svårt att få fram det när man är på plats speciellt när man inte känner sig på topp.

Well nu känner jag mig deprimerad i stället och funderar på om jag ska boka besök hos husläkaren, för att prata om det är uttmattningsdepression.syndromet-etc som spökar igen.

Idag känner jag mig bara så här =>:arghh:
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 127
Senast: __sofia__
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
825
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp