Hej jag ringer från....

golit

Trådstartare
Ja även om golit skulle sympatisera, så om någon hävdar att man ringer från Amnesty International och uttalar det internaTTional.. känns det inte helt trovärdigt. Eller är golit för petig?
 
Sv: Hej jag ringer från....

JA du är för petig. Ska man inte få vara engagerad för att man har urdåligt uttal.
 
Sv: Hej jag ringer från....

JA du är för petig. Ska man inte få vara engagerad för att man har urdåligt uttal.

klart man får... men hur bra är det att säga att man ringer från mudderötterna och vill att man ska gå med i moderaterna?

men golit ska fundera på att bättra sig...
 
Sv: Hej jag ringer från....

JA du är för petig. Ska man inte få vara engagerad för att man har urdåligt uttal.

Fast de som ringer är från ett callcenter och är mest engagerade i sin egen lön, inte kan de något om Amnesty förutom det de läser innantill.
 
Sv: Hej jag ringer från....

Nä, inte petig men tramsig.
 
Sv: Hej jag ringer från....

Fast de som ringer är från ett callcenter och är mest engagerade i sin egen lön, inte kan de något om Amnesty förutom det de läser innantill.

Fast det låter lite oengagerat att inte uttala organisationen rätt, oavsett orsak. Sen kan det i och för sig heta internaTTional på svenska men då kan det inte heta Ämnesty
 

Liknande trådar

Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 543
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 155
Senast: tott
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 091
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 307
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp