Hej jag ska moderera här...

Tulip

Trådstartare
Som ny moderator som i princip aldrig varit inne på körforumet känns det som en bra idé att presentera sig.

Jag är en 40-årig kemist som numer mest ägnar mig åt att vägleda blivande kemister, bor en bit utanför Stockholm med sambon och två halvblod. Min erfarenhet av körning är tämligen begränsad, körde en del som tonåring och jag gissar att de flesta här skulle slitit sitt hår och fått akut magsår om de sett hur det gick till, men jag skyller på ungdomligt oförstånd. Nuförtiden ägnar jag mig bara åt ridning i olika former, men drömmer om att någon gång lära mig köra på riktigt.

Vad det gäller bukefalos är jag stammis nästan sen starten av Stallet.se, tror att jag började titta in vintern 96/97 och har varit trogen besökare sen påsktiden 97 iallafall.

Har hittills modererat hoppning och fälttävlan och hoppas att hinna med körning också och att ni inte ska bli alltför sura på mig. Hjälp mig gärna med synpunkter och ha lite förståelse för att det kanske tar ett tag innan jag hittar rätt i nivå osv.

Med hopp om ett gott sammarbete
Tulip, er nya moderator.
 
Sv: Hej jag ska moderera här...

HALLELUJA!

Välkommen till vår lilla hörna! Här dyker samma frågor upp gång och på gång och just därför slutar folk vara här inne :) Lite mobbning blir det mellan varven också, som ingen moderator tar tag i trots att användare anmäler inlägg :) Än en gång, välkommen.
 
Sv: Hej jag ska moderera här...

Hejsan och välkommen till oss...
 
Sv: Hej jag ska moderera här...

Hej o välkommen! :D

Att nåla en tråd vore inte helt fel!!
Jag tycker flera trådar liknar varandra och det är ju liite nötigt med samma frågor o funderingar som eg skulle kunna gå att läsa sig till!
Fast det är ju kul att hjälpa nybörjare med just sitt problem oxå!
Några har faktiskt frågat via PM och det tycker jag är bra! :)

Bra om den innehåller lite info om körning, hur man får tag i mer info eller bara uppmana till att söka i andra trådar kanske!

Mvh Lisa
 
Sv: Hej jag ska moderera här...

Vad trevligt! Hoppas du ska trivas som moderator här på körning!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp