Hela Sverige skramlar.

Tomas Ledin :heart

Min gamla ungdomsidol, som jag mötte på tåget i somras och inte kände igen:o Snygg och oerhört artig och trevlig!

Inväntar dock MAXIDA:love:
 
Hiphop-numret hade Leo älskat :love: Grät mig genom det, hans favoritlåt:heartheart:heartheart

Carola levererar, som vanligt!!!!;)
 
Kjell Bergkvist är bara toppen!!!

Sett hur mycket skit han fått i sociala medier pga sitt engagemang. Iofs får alla kändisar skit, och påstås enbart hjälpa för att få fokus på sitt kändisskap...
Tror INGEN sk kändis hjälper för att få uppmärksamhet, de är helt enkelt bara medmänniskor!

Blev själv enormt tagen när jag förra helgen passerade Stockholms central på väg hem från en kurs, och såg alla flyktingar men inte minst alla volontärer!:heartheart:heart

Har sällan berörts så starkt, håret reste sig på kroppen och ögonen svämmade över... SÅ fina människor det finns! Där ligger SD i lä;)
 
Mitt perspektiv handlar mycket om själva galaproduktionen. Alla inblandade, såvitt jag vet utan undantag, har ställt upp gratis. Företag som Mediatec och Bright/Starlight sponsrade med ljud-, ljus-, LED- och TV-utrustning för hyreskostnader på miljonnivå, Globen tror jag upplät arenan, och ett drygt hundratal av mina kollegor och vänner ställde upp med sin tid och sin kompetens under ett par dygn motsvarande ytterligare halvannan miljon. En stark manifestation imho, utöver insamlingen.
 
Ähmm, tja jag får väl representera de bannades (och fd.) skara nu när jag är återtagen på nåder en stund.
Det här sa han när Globen ställde sig upp och applåderade... tänka sig ...

 

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: Rosett
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: MJLee
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 581
Senast: Habina
·
Fritid Igår började VM för herrar i Ottawa, Kanada. SVT sänder. Sverige - USA börjar kl 15 så om 6 minuter. :up: Här...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp