JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Helena Lundbäck fyra i VM-finalen
Moderator
Vad gör vi? Del CCXXVIII
Tjatter Har gått morgonpromenad, duschat och äter nu frukost. Hade ett mentalt jobbigt men troligen nyttigt och samtidigt intressant samtal med...
Red_Chili
8 minuter sedan
Träning och hälsa del 14
Kropp & Själ Visserligen lunch, men funkar ju till frukost: havregrynsgröt med proteinpulver (smaksatt), lingonsylt och mjölk.
pepp
9 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 13 345
Allmänt
Pokemon go
IT & mobiler @grodan21 och @Soapbubble (tror jag det är?) ni får säga till om ni vill göra någon remote trade nu när vi har nått den vänskapsnivån...
Mumfie
13 minuter sedan
Vinter/vårföräldrar 25/26
Gravid - 1år Åh, det låter ju verkligen underbart! Tänkte på vädret häromdagen och då var det himla fint barnvagnsväder så känns som att det bara...
Glimra
28 minuter sedan
Svar: 406
Visningar: 25 982
Barn
Sparande till barnen
Övr. Barn Jag utgick i mitt svar ovan från de rättsfall jag läste under studierna. Det var dock några år sedan jag tog juristexamen. Nåväl de...
Acto
Igår kl 22:44
Svar: 48
Visningar: 1 409
Barn
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Vill du utveckla? Vad hade du velat ha för stöd från förbundet?
Mvh,
Lady_S
Lady_S
23 minuter sedan
Svar: 207
Visningar: 11 143
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Jag tror det är jätteviktigt att alla nya känner sig välkomna. Om vi som har lite mer erfarenhet är öppna och hjälpsamma så alla får en...
warg
33 minuter sedan
Svar: 1 143
Visningar: 94 282
Grenar
Dressyrsnackis 20
Dressyr Det beror på hur trygg hästen är med att åka, vindriktning längs färdvägen, om det samtidigt är halt mm.
Våra hästar är vana, vi har...
Emma-pemma
Idag kl 06:38
Svar: 730
Visningar: 39 504
Grenar
Är rökarna utrotade?
Kropp & Själ Hur vanligt är det egentligen att folk röker numera?
Har alla förbund haft effekt på att få färre människor att röka?
Startad av Inte_Ung
Söndag kl 06:05
Svar: 191
Visningar: 5 354
Allmänt