Helena tveksam till VM-start

Sv: Helena tveksam till VM-start

Tror inte du vet hur hon och andra i omgivningarna haft det.

LIA
 
Sv: Helena tveksam till VM-start

vad är det för konstiga inlägg?

precis som att ni njuter av att Helena får lämna tillbaka en häst hon lagt ner mkt tid o pengar på.

Hade hon fåt starta VM hade nog Anette kunnat sålt henne lättare o dyrare tror jag.

Klart Anette vill ha tillbaka sin häst av pengaskäl men det är så barnsligt att folk verkligen lägger sig i utan att kolla på båda sidor av detta. Detta är en affär med kontrakt o då måste man följa det.

Ska bli intressant däremot att se vaR Madick hamnar.
 
Sv: Helena tveksam till VM-start

Jag håller med, det skall bli intressant att se. För övrigt är hela historien - kontraktet, bråket, media-uppståndelsen, alla argsinta ord - äcklig, och folks upphetsade åsikter åt endera hållet är precis lika obehagliga. Hoppas vi aldrig behöver bevittna en liknande historia igen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Idag ska världsmästerskapet i Herning avslutas, och för svensk del kunde det knappast bli mer välregisserat - hela VM rundas av med den...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jens Fredricson har en finalplan, som går ut på att analysera de väntande hindren – och avståndet mellan dem – in i minsta detalj. –...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för världens bästa unghästar i hoppning att göra upp om världsmästartiteln. På torsdagen rids de första kvalen för...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 331
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp