Helgtråd!

Åh, en helgtråd! Nästan nostalgivarning :love:

I helgen händer inte speciellt mycket, jag ska typ landa och ladda upp för de sista två månaderna av året :p

Just nu äter jag tacosrester!
 
Tanken är att jag ska på klassfest om någon timma eller två. Det regnar ute och jag äter nachos i raggsockar... Imorgon händer det absolut ingenting, ska ladda inför att ha jour på söndag.
 
Bra trådstart!
Jag sitter på jobbet och fryser. Jobbar inte utan väntar på att gå och göra en intervju som är en del i ett grupparbete för skolan. Den börjar 19.30. :( Sen åker jag nog mest hem och försöker tina upp.
 
Har utställning imorgon och numer bra dragbil men min livmoder har bråkat efter tuff vecka så det lutar åt att vi stannar hemma. Behöver fixa ponnyernas vintervatten.
 
I kväll blir det WoW och bakning av scones. Sambon är borta så jag är "fri och ledig". ;)
Helgen i övrigt är det tömkörning av häst och bråkning med mitt sorgeprojekt (uppsats) o så
lite mer Wow.
 
Bra trådstart!
Jag sitter på jobbet och fryser. Jobbar inte utan väntar på att gå och göra en intervju som är en del i ett grupparbete för skolan. Den börjar 19.30. :( Sen åker jag nog mest hem och försöker tina upp.

19:30 på en fredagkväll låter som en märklig tid för en intervju O_o Hoppas det går snabbt så att du får komma hem och värma dig.
 
Jag har antingen en mag virus eller fick i mig nagot olampligt. :( Fredag morgon har och jag sitter i soffan framfor TVn och tittar pa vad de olika nyhets organisationerna tror om valet pa Tisdag. :cautious: I dag SKA jag plocka undan det sista i vardagsrummet och antligen kanna mig "inflyttad" dar. i helgen hoppas jag fa klart i mitt office sa jag kan aka till IKEA och kopa nytt skrivbord pa Mondag. :p
 
Det kommer snöa på söndag, om väderleksrapporten har rätt. Om det snöar så ska jag ut med hundar och kamera för att ta lite fina bilder. Ska försöka hitta på så mycket som möjligt på olika sätt, lite struntsamma vad, mår uselt men behöver saker att tänka på eftersom inget kan ändras eller påverkas förrän nästa vecka ändå.
 
Jag upptäckte just en silverfisk i min lägenhet, så morgondagen är uppbokad med att försöka utrota/avflytta den :p

Ikväll blir det soffhäng med tillhörande godisätande och TV-tittande. Resten av helgen är det träning och shopping som gäller. Om det går att vara ute i snöstormen, vill säga.
 
Jag tänkte ta en lugn helg, men på söndag är det dop av brorsdottern, vilket innebär en massa släktingar. Får se om jag flyr fältet. ;)

Mår bra! Helst vill jag dock 1) hoppa min häst och 2) sitta i soffan och läsa "Mitt liv" av Bill Clinton, en oerhört intressant självbiografi som ger mig en ny bild av USA:s nutidshistoria. Än så länge har jag bara kommit till 1968, men det var ett väldigt händelserikt år!
 
19:30 på en fredagkväll låter som en märklig tid för en intervju O_o Hoppas det går snabbt så att du får komma hem och värma dig.
Respondenten ska uppträda på en klubb och bad om att träffas "före jobbet". Tidpunkten är en oväntad bieffekt av att vi försökte hitta personer med en varierad samling yrken. :D
 
Hade sista dagen på praktiken idag, hämtade barnen efteråt och nu har vi myst i siffan med godis och barnprogram. Snart ska de sova och jag ska nog skriva färdigt ett skolarbete. Fryser, trött och less.
I morgon får vi ev besök, ska äta middag hos föräldrarna och ta det lugnt. Söndag jobbar jag 16-21.30
 
Jag väntar på att få natta barnet och hoppas att jag håller mig vaken över nattningen :D Gör jag det så ska jag bada sen!
 

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 211
Mat Brewskival (ölfestival) i Helsingborg i helgen, någon mer som ska gå? :banana...
Svar
4
· Visningar
482
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
416
Senast: jemeni
·
Trädgård & Växter Ska flytta till årsskiftet och får då en jättestor balkong, i det soligaste läget. Jag vill såklart ha växter på min balkong och det...
Svar
8
· Visningar
588
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp