Bukefalos 28 år!

Helgtråden

Jag tog ett superspontant beslut att åka ner till en kompis i Malmö ikväll, så jag sitter och väntar på att tåget ska gå :D

Skolan har tagit musten lite ur mig känner jag, så det är läge med litet minibryt.
 
Jag har en HELT ledig helg! :D Vilket troligtvis är enda på hela hösten, känns det som. ;) Så då tänker jag lämna gården och hoppas på att de klarar sig utan mig (fast det blir väl som vanligt, regelbundna samtal för att kolla hur planeringen ser ut, eftersom jag sitter på den så de kan inte boka in nåt utan att kolla läget med mig först :p) och spendera hela helgen hos pojkvännen faktiskt. :) Ska bli skönt, och välbehövligt, att kunna slappna av på riktigt ett par dagar.
 
Ikväll ska jag och pojkvännen äta middag och ha en skön hemma-kväll (om vi inte bestämmer oss för att gå ut för ett glas av valfri dryck :D ) Imorgon ska jag tapetsera staden med reklam för "min" förening och på söndag är det ju VAL! :banana:
 
Bra initiativ!

Lagom till helgen har jag blivit sjuk :meh: Så just nu ligger jag i soffan medan sambon lagar mat åt mig :up:
 
@Hedinn Låter som du verkligen behöver en helg off! :)

@Lillagoajag Vilken är din förening? :D Jag har typ bestämt mig för vad jag ska rösta på nu. :p

@zassoo Jaha, han var tvungen att laga mat för du är "sjuk", så du kan buka när han gör det... :meh: Frisk lagom till middagen då eller? :D
 
@Mammas :love:

Vad händer i helgen Herr Mammas? Själv ska jag hänga med lite fina spanska vänner, äta lite ute på restaurang, promenera en liten sväng i stan... om nu inte min mensvärk blir ännu värre för då ska jag äta chokladglass ur hink och dricka Fanta hela helgen och läsa.

Just ja, ska skypa lite med mina föräldrar också och diskutera spännande framtid :D. Jag och Spanjor har lyckats klura fram vad vi vill göra nästa år och det känns så fett jävla bra och spännande om det går att realisera :).
 
@Mammas :love:

Vad händer i helgen Herr Mammas? Själv ska jag hänga med lite fina spanska vänner, äta lite ute på restaurang, promenera en liten sväng i stan... om nu inte min mensvärk blir ännu värre för då ska jag äta chokladglass ur hink och dricka Fanta hela helgen och läsa.

Just ja, ska skypa lite med mina föräldrar också och diskutera spännande framtid :D. Jag och Spanjor har lyckts klura fram vad vi vill göra nästa år och det känns så fett jävla bra och spännande om det går att realisera :).

Niffe! :love:

Åh, gud vilken fin helg det låter som! Bortsett från mensvärken då, men där har du ju en strategi då med! :up: Är alla tentor avklarade nu så ni får träffa varann igen? :p

Håller på att kolla ikapp på Paradise Hotel :p
 
@Mammas :love:

Jaa, sjukt fin helg! En vän till oss flyttar utomlands om ett par veckor och en annan åker utomlands nästa vecka så den här helgen är sista chansen att ses allesammans. Ska bli himla fint :). Ikväll ska vi ut och äta :d (väldigt spansk tid dock, har bord bokat till tio halv elva :D).

Alla tentor är avklarade och verkar ha gått bra (tumhållning på den tack) och nu har vi äntligen tid ihop! :love: Den tiden "ihop" tillbringas i olika rum vid varsin dator, studerandes, och nån gång ibland smsar jag att jag vill ha en kram och då kommer han skyndandes. Typ så :p Men det är fint som fan just nu faktiskt. mvh hög på kärlek

ÅÅÅh, lyllo dig! Är du ledig hela helgen?
 
Imorgon ska jag tapetsera staden med reklam för "min" förening och på söndag är det ju VAL! :banana:
Urk för valet alltså! När vet man resultatet egentligen? Vi pratade om att köpa hem pizza och valvaka men jag vete fan om jag står ut med det alltså.
 
@niphredil :love:

Åh, fint med middag ute! Jag är less på att jobba helgkvällar, fan alltså! :p Avis!

Hahhaah, fint med kvalitetstid! ;) Men det låter fint, nu kommer han iaf till dig när du messar? ;)

Nej, jobbar hela helgen! :( Men ledig en vecka from måndag morgon, så ska inte klaga egentligen! :p

@Lillagoajag Aha, jag förstår! Är du mycket aktiv? Och hur länge håller man på i ungdomsförbundet? Trodde du var typ i min ålder? :p
 
Urk för valet alltså! När vet man resultatet egentligen? Vi pratade om att köpa hem pizza och valvaka men jag vete fan om jag står ut med det alltså.
Det brukar väl gå väldigt snabbt med ett första resultat? eller vad man kallar det. Tror att det får man nog reda på vid tio.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
655
Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 747
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 276
Mat Till helgen ska jag, mamma och äldsta sonen till Liseberg, på hotell och ha mysigt. Vi har missat att boka mat på hotellet, Hotell...
Svar
7
· Visningar
442
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp