Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker det beror på en hel del vad man kan ta i hyra.
Hur stallet ligger geografiskt?
Finns det upplyst paddock eller ridhus?
Hur stora är boxarna resp hagarna?
Finns det tillgång till spolspilta?
Ja här kanske inte är så mycket lyx mer än spolmöjligheter men i det här fallet så bryr sig ägarna till hästarn inte då de inte kommer att vara här. De är på resa och blivit försenade några veckor.
Förra våren betalade jag 2.500:- för helinackordering, tyckte det var ett överkomligt pris.
Kan tänka mig att du får räkna lite på vad det kostar med kallhyra (500 kanske) och så vad det kostar i foderväg och sen lägga på några hundralappar för jobbet du gör.
Hästmänniskan
Hej!
Jag har en häst inackorderad, och flyttat runt en del, men är så trött på att ställägaren inte håller sig till kontraktet, nu tex...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.