Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Helsvart fågelsort!

M

maiden

Sothöna. Hade en förut, köpte ägg och råkade få ett ägg som innehöll en sådan. Tyvärr så blev den utmobbad och dog tillslut :cry:

Just ja, glömde haklappen... Men fina är de!
Hmm, måste vara någon annan fågel som var svart då... Vet inte varför men jag fick för mig att det var zebrafink jag hade sett :confused:

J

javill

Det finns en svensk helsvart lantrashöna. Tror till och med deras ägg går åt svart. Har för mig att CillaW på som brukar vara på buke, har/har haft sådana.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6487 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Finns det eller är jag dömd till de avlagda adidas-brallorna jag hittade i källaren? Jag har ALDRIG vida byxor, det är antingen tights...
Svar
10
· Visningar
888
Övr.Katt Hej. Mina svärföräldrar har fått kattungar och jag är lite nyfiken på vad de kommer att få för färg när de blir stora🙂 De tidigare de...
Svar
8
· Visningar
597
Övr.Djur Det här är en sak jag tänkt på från och till under en längre tid, gärna sådär sent på kvällen när man inte kan sova.. :D Jag tänkte...
Svar
4
· Visningar
578
Övr.Hund Hej! Jag har en 7 årig liten tik som är väldigt snäll. Jag har dock funderat på att skaffa en liten valp ganska snart. då jag har en del...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kastrering

Hästrelaterat

Omröstningar