Bukefalos 25 år!

Helsvarta ormraser?

W

Wobbler

Vad finns det för helsvarta ormraser :confused:

Jag vill gärna ha bilder på dom :D

S

squirlett

sen så inns d ju svart mamba...fast den e ju typ en av världens giftigaste så tror inte att du vill ha den hemma och gosa med...

:banana:charlie :banana:

P

pippi27

Kungssnokar går alldeles utmärkt att ha som husdjur.
Aktiva djur.
Dock bör man läsa på lite om man ska ha en orm. Tror inte på att skaffa ett djurslag pga av färgen!

P

pippi27

Läskiga?
Jo, jag har fått alla möjliga sorters reaktioner på mina "kramdjur". Just nu huserar det 11 st boaormar i huset :D
Den allra vanligaste reaktionen är en sorts skräckblandad förtjusning, det går bra att titta på ormarna i terrariet men inte att ta ut dom.
Nyfiken? Kom över på en fika!

V

Vaccan

Precis...ungefär som annonsen jag såg i tidningen ida "Hund Köpes ,medelstor och korth. med kraftig skalle ,gärna äkta" :crazy: :eek: :confused:

S

squirlett

min kille tror att "äkta" kan betyda att dom vill ha en renrasig...

:banana:charlie :banana:

C

Cuaifeach

Nja, den svarta mamban är inte särskillt svart, inte på utsidan iaf, däremot är den svart i munnen och den skulle jag inte vilja titta rakt in i. :crazy:

Liknande trådar

Kropp&Själ Finns det eller är jag dömd till de avlagda adidas-brallorna jag hittade i källaren? Jag har ALDRIG vida byxor, det är antingen tights...
Svar
10
· Visningar
1 334
Övr.Katt Hej. Mina svärföräldrar har fått kattungar och jag är lite nyfiken på vad de kommer att få för färg när de blir stora🙂 De tidigare de...
Svar
8
· Visningar
673
Övr.Djur Granngården har nu en fototävling där man ska fota fåglar. Gärna fågelbon med ungar. Deras bild i tävlingen är just ett fågelbo med...
Svar
18
· Visningar
1 201
Övr.Katt Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa katt, behöver lite hjälp och råd tror jag :confused: flyttade till hus i somras och känner...
Svar
16
· Visningar
1 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utslag
  • Vad gör vi? Del CXLIII
  • Adventskalender 2021 - öppningstråden

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur frusna är era hundar?
  • Placera kattlåda