Helt vanliga långkalsonger?

Hittarinte

Trådstartare
Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta funktionskläder. Jag vill ha ett par lagom slappa i bomull att ha hemma när det är kallt i huset. Gärna bomull. Billiga om det finns. Tunnare än mjukisbyxor.

Finns det ens längre? Var?
 
Har inte sportbutiker långkalsonger i bomull, tex Stadion? Bomull tycker jag inte är lämpligt material för fysisk aktivitet där man riskera att svettas men för att ha på hemma funkar det ju toppen.

Butiker som tex Twilfit har haft ett väldigt bekväm och tunt underställ-set men den är inte billig. Har även för mig att den är i silke och inte bomull. Använder det själv på jobbet under kostym etc. pga kallt kontor.

Men kolla sportbutiker.
 
Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta funktionskläder. Jag vill ha ett par lagom slappa i bomull att ha hemma när det är kallt i huset. Gärna bomull. Billiga om det finns. Tunnare än mjukisbyxor.

Finns det ens längre? Var?
Ullmax har men i merinoull. Helt klart värda sitt pris.
 
Känns som någonting man kan hitta på Ica Maxi, typ.
Har själv gamla håliga bambu-långkalsonger. Jättesköna!
 
Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta funktionskläder. Jag vill ha ett par lagom slappa i bomull att ha hemma när det är kallt i huset. Gärna bomull. Billiga om det finns. Tunnare än mjukisbyxor.

Finns det ens längre? Var?
Inte direkt långkalsonger, men i bomull i alla fall - jag köper bomullstights på lager 157. De är sköna att hasa runt i...
 
Jag har vanliga tights till det. Inte kollat material men skulle gissa bomull. Köpta på HM/Kappahl eller liknande (de är några år gamla).
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 168
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 115
Senast: __sofia__
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 117
Senast: Acto
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 109
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp