Hemligt brev ang otrohet

wii

Trådstartare
Hur skulle ni reagera om ni får ett brev utan avsändare där det står att den du är gift med (som är namngedd) är otrogen mot dig?
Det är det enda som står, inte när eller var eller bilder.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Hm, jag är en snokande bitch så hade börjat nysta själv i det. Har bra kompisar med kontakter som inte skulle säga något till mig men till kontakterna.
Sen skulle jag undra när fan han fick tid till det.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Brista ut i gapflabb och undra över hur/var/när han skulle hinna med det om han nu skulle vilja det, vilket han inte vill..........

Sen skulle jag undra över vilken jävla idiot som skickar ett sånt brev.:rage:
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Fråga mannen vad det här är för brev, och sen tro på vad han berättade.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Jag skulle tycka att den som skrivit det verkar ha stora problem med sin gränssättning.
 
Senast ändrad:
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Hur jag skulle reagera?

Bestört, upprörd, ledsen.

Sedan skulle jag visa det för maken och sätta mig ner och prata. Finns det något i förhållandet som skaver? Finns det fog för brevet? Vem skulle kunna skriva nåt sånt?
Hur är våra känslor för varann?

Kort sagt - en himla massa frågor
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Hur jag skulle reagera?

Bestört, upprörd, ledsen.

Sedan skulle jag visa det för maken och sätta mig ner och prata. Finns det något i förhållandet som skaver? Finns det fog för brevet? Vem skulle kunna skriva nåt sånt?
Hur är våra känslor för varann?

Kort sagt - en himla massa frågor

Hade nog reagerat på liknande sätt.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Jag försöker med lite EQ sätta mig in i situationen, och skulle jag då vara TS eller vem det nu handlar om, lägga fram brevet för mannen och agera utefter det samtalet och hans reaktion på det.

Alltså, frågan ställt på ett forum gäller ju inte mig personligen och min hypotetiske man eller vän som skrivit brevet.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Jag har varit i sitsen, och agerade precis så. Det visade sig vara sant.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Så fick jag veta.
Det kom ett PM på facebook från en kvinna som mycket ingående beskrev sitt 3 år långa förhållande till min sambo.

Jag blev chockad, kräktes....minns inte så mycket öht om dagarna direkt efteråt.Jag tvivlade aldrig på att det var sant. Hon hade varit mycket aktiv på hans facebook. Både jag och vänner hade reagerat på hennes inlägg. Dock trodde jag aldrig att min goa sambo sen 11 år och pappa till mitt barn kunde göra något sådant mot oss. Eftersom hon kunde lämna ut väldigt personliga saker om mig, vårt barn och min sambo så var det bara att inse att det var sant. Min första tanke var när farao han hade hunnit...han hade ju aldrig sovit borta på 3 år. Svaret jag fick var "Det är inte så svårt när man är egen företagare och kan planera sin egentid"
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Jag har varit i sitsen, och agerade precis så. Det visade sig vara sant.

Jag fick ett telefonsamtal från en för mig okänd person (visade sig senare vara en kompis till den tjejen min sambo bedrog mig med. Tjejen ville tydligen inte ringa själv så hon fick sin kompis att göra det istället).
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Herregud vad fruktansvärt, tre år. Jag tror man kan repa sig efter otrohet men inte efter det pågått i tre år.
Viket praktsvin om jag får säga så
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

KL

Det är ju fullt möjligt att älska flera personer samtidigt.
Otrohet är för mig inte den stora grejen. Det stora negativa är att smusslandet och hemligheterna. Att ljuga.

Jag kan antagligen fixa en otrohet men inte en lögn.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Brista ut i gapflabb och undra över hur/var/när han skulle hinna med det om han nu skulle vilja det, vilket han inte vill..........

Sen skulle jag undra över vilken jävla idiot som skickar ett sånt brev.:rage:

Jag skulle tycka att den som skrivit det verkar ha stora problem med sin gränssättning.

Varfär reagerar ni med svar som om det skulle gäller er personligen? Även om frågan är ställd så så är ni båda erfarna forumister som kan omformulera frågan liksom. Och det förvånar mig mycket att just ni ger de svar ni ger, där ni skjuter budbäraren?
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Jag tolkade det som om frågan var ställd till mig personligen, ja. Hur ska man annars tolka den?

Hur skulle ni reagera om ni får ett brev utan avsändare där det står att den du är gift med (som är namngedd) är otrogen mot dig?
Det är det enda som står, inte när eller var eller bilder.


Jag hade, eftersom det var fråga om ett anonymt meddelande, och med kännedom om min man, tagit det som om någon ville göra oss illa med sitt brev.

Rent allmänt, om jag var mer osäker på mitt förhållande, skulle jag fortfarande fundera över vem som hade skrivit det. Naturligtvis konfrontera mannen och ta reda på fakta.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Hur jag skulle reagera?

Bestört, upprörd, ledsen.

Sedan skulle jag visa det för maken och sätta mig ner och prata. Finns det något i förhållandet som skaver? Finns det fog för brevet? Vem skulle kunna skriva nåt sånt?
Hur är våra känslor för varann?

Kort sagt - en himla massa frågor

Jag velar lite. Skulle jag reagera så här? Eller skulle jag inte ens tro det vore något att prata om och definitivt inte oroa sig för? Jag tror faktiskt inte min make skulle kunna vara otrogen mot mig. Det var helt över vad han ansåg om hur man skulle agera och han hade verkligen BARA och enbart ögon för mig. Men jag vet inte, otrohet, att någon bedrar mig, det ÄR hemskt och något jag verkligen inte skulle kunna ta mig igenom med maken vid min sida fortfarande. Tänk att någon skulle välja någon annan framför mig och inte vara man nog att tala om det, att utnyttja mig på det sättet. De känslorna skulle kanske påverka förtroendet för maken, som jag faktiskt hade. Jag tror aldrig vi tänkte att man "kan" vara det ens :o

Det här med att någon undrar över tiden- så lång tid tar det ju inte att smyga undan och ha sex då och då, eller är jag helt fel på det?
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Jag tänker bara att eftersom TS inte har en aning om bukefalisternas detaljerade liv, så är naturligtvis frågan ställd i ett allmänt perspektiv.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Ja, det vore ju inte så roligt.
Jag skulle visa brevet för min partner och försöka samtala om det.
Det kan ju betyda allt ifrån att någon är ute efter att göra oss illa till att min partner lever ett liv vid sidan om hur otroligt det än skulle verka.
Svårt att veta vilka slutsatser man ska dra innan jag hört vad min partner har att säga.
Jag tror han skulle ha svårt att ljuga mig rakt upp i ansiktet och om det vore sant att han har någon annan vore det ju skönt om det kom fram.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Är det inte svårt att svara på en sådan här fråga i ett allmänt perspektiv? Man kan ju bara gå till sig själv och sitt eget förhållande. Och, om vi bortser från mitt något raljerande svar om tid osv, så vore det ljusår från de värderingar min man står för, och den peson han är. OM, säger om, han skulle vara otrogen skulle han aldrig stå ut med att hålla det hemligt, det skulle omedelbart komma fram. Han skulle aldrig, och då menar jag aldrig, kunna ha ett förhållande vid sidan om.
 
Sv: Hemligt brev ang otrohet

Men...men...varför svarar du då i en sån här tråd - hur ska ditt svar kunna vara en hjälp för TS menar jag. Självklart måste en sån här fråga vara ställd i ett allmän perspektiv!

Dessutom, så som du beskriver ditt förhållande, så sa jag också en gång i tiden, innan jag insåg att mannens hjärna runnit ner i hans brallor.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
884
Senast: Ramona
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 704
Övr. Hund Balder är hopplös med att äta olämpliga saker på promenaderna, med konsekvensen att han ofta är jättedålig i magen. Han är snabb som en...
Svar
17
· Visningar
1 735
Senast: ildiko
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 976
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp