JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hiss & Diss - del 7
Mat halv hiss. Inte min smak men den var inte äcklig. Kommer inte köpa igen men skulle nån ge mej en så skulle jag dricka den.
nightcrawler
2 minuter sedan
Svar: 405
Visningar: 22 067
Allmänt
Bukes bokcirkel!
Kultur Också fortfarande i kö dock plats 5. Här finns det ett gäng exemplar för 14 dagars utlåning som inte går att reservera men det är ju...
Kakis
3 minuter sedan
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Hemgjord pizza och vitkålssallad. Coca-Cola.
Kladdkaka och vispgrädde.
em76
7 minuter sedan
Svar: 1 585
Visningar: 78 030
Allmänt
Uppdateringstråd 32
Övr. Hund Finns flera trevliga, mindre raser i vallhundsgruppen som generellt är följsamma, arbetsvilliga och passar bra till sporter som...
Bulldoozer
13 minuter sedan
Svar: 709
Visningar: 34 971
Hund
Oseriös avel 2025
Hundavel & Ras Jag kollade ju bara på spindeldiagrammet, så jag såg inte sammanfattningens siffror :) Intressant att de kan få 1 på t.ex...
__sofia__
16 minuter sedan
Svar: 775
Visningar: 48 027
Hund
Stora shoppingtråden III
Utrustning Nån som testat några olika torrschampon? Funderar på NAF muck off som beskrivs som fläckborttagare..
Det är i första hand till vita ben...
Ketrawzc
6 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Ponnyn hoppas alltid på en morot eller två när jag mockar hagen.
Hon skulle aldrig putta eller buffa på mig, knappt ens röra mig.
Men...
Kristall10
45 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Djävulsklo fungerar på samma sätt som vanlig NSAID med samma biverkningar. Hade jag haft en häst med känslig mage hade jag inte använt det.
Lavinia
55 minuter sedan
Svar: 1 842
Visningar: 132 396
Vård
Vintertid
Samhälle Dags för vintertid. Bra, dåligt?
Själv är jag glad för att digitala manicker ställer om sig själva. Den analoga klockan i köket ställde...
Startad av MJLee
25 Okt 2025
Svar: 136
Visningar: 3 411
Allmänt