S

simora88

va tykks om MVG´s hemmis?
färg och form? struktur? lätt att hitta?
mer info kommer, men det är bara en skiss än så länge MVG

Detta är vad jag tycker:

* Kolla över stavningen! massor med stavfel ex. Sundsvall stavas med stor bokstav, litte med ett t, inte stor bokstav efter komma osv.

* Bakåtlänk på personliga presentationerna och ev. bilder

* litte kuligt, fel på sidan

* Länksidan, lägg in dom i en tabell eller ha dom i en lista av nåt slag, så dom kommer under varandra istället för bättre översikt

* om oss, ha inte texten centrerad, tycker det är jobbigt att läsa text som är centrerad, nu var den inte så lång, men den kanske blir

färgerna bra och lättnavigerad sida

S

simora88

ok.. :) men som sakt.. ännu bara en mall.. å hade på gränsen till IG på svenska betyget senast :o :angel:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 873
Senast: Badger
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
606
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 266
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
575
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar