Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

S

simora88

va tykks om MVG´s hemmis?
färg och form? struktur? lätt att hitta?
mer info kommer, men det är bara en skiss än så länge MVG

Detta är vad jag tycker:

* Kolla över stavningen! massor med stavfel ex. Sundsvall stavas med stor bokstav, litte med ett t, inte stor bokstav efter komma osv.

* Bakåtlänk på personliga presentationerna och ev. bilder

* litte kuligt, fel på sidan

* Länksidan, lägg in dom i en tabell eller ha dom i en lista av nåt slag, så dom kommer under varandra istället för bättre översikt

* om oss, ha inte texten centrerad, tycker det är jobbigt att läsa text som är centrerad, nu var den inte så lång, men den kanske blir

färgerna bra och lättnavigerad sida

S

simora88

ok.. :) men som sakt.. ännu bara en mall.. å hade på gränsen till IG på svenska betyget senast :o :angel:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6501 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kläder&Bli fin (Mycket viktig tråd!!!!) Jag har nu accepterat det faktum att mitt numera långa hår inte bara är en fas jag går igenom, utan det verkar...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 788
Kropp&Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
879
Hemmet Våra fönster är under all kritik. Jag velar mellan att byta ut dem eller renovera dem. Att byta ut alla på en gång blir väldigt kostsamt...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
1 544
Skola&Jobb Jag har just sett första avsnittet av SVT:s Dokument Inifrån: De utvalda barnen. Den handlar om waldorfskolan Solviksskolan i Järna och...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar