S

simora88

va tykks om MVG´s hemmis?
färg och form? struktur? lätt att hitta?
mer info kommer, men det är bara en skiss än så länge MVG

Detta är vad jag tycker:

* Kolla över stavningen! massor med stavfel ex. Sundsvall stavas med stor bokstav, litte med ett t, inte stor bokstav efter komma osv.

* Bakåtlänk på personliga presentationerna och ev. bilder

* litte kuligt, fel på sidan

* Länksidan, lägg in dom i en tabell eller ha dom i en lista av nåt slag, så dom kommer under varandra istället för bättre översikt

* om oss, ha inte texten centrerad, tycker det är jobbigt att läsa text som är centrerad, nu var den inte så lång, men den kanske blir

färgerna bra och lättnavigerad sida

ok.. :) men som sakt.. ännu bara en mall.. å hade på gränsen till IG på svenska betyget senast :o :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
585
Samhälle En fundering som jag har haft är vad som blir framtidens arkiv när vi har en så digital värld med snabb teknikutveckling. Kommer sånt...
Svar
0
· Visningar
133
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
582
Senast: WildHorse
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
2 266
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar