Bukefalos 27 år!

Hemsida av HTML

M

millansnillan

Kan någon ge tips på en ganska lätt gratis hemsidebyggare där man bygger hemsida med hjälp av HTML? Som även tål ganska 'tung' HTML ;)

Frontpage är väl den vanligaste. Själv använder jag ibland Homesite men om du inte kan koda själv har du ingen nytta av den.

Ps. Det finns inget som heter tung HTML.

vad menar du med tung html? och vill du ha ett grafiskt webbdesignprogram (en s.k. wysiwyg-editor) eller en texteditor som förstår sig på html (men indenteringar, färger etc)?

D

Dasjenka

Dreamwiever är allmänt känt som det proffsigaste och bästa hemsideprogrammet. Men givetvis är det inte gratis.

Vill du ha ett gratis hemsideprogram finns det kanske något att ladda ned från http://www.downloads.com

Fast själv skulle jag rekommendera att du lär dig att koda HTML för hand. Det är roligast. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Kanske är det rent personligt tycke, kanske är det fakta som någonstans kan backas upp. Eller kanske är det en helt onödig diskussion ;)...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 971
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag ska på en anställningsintervju och jag har såklart kollat runt på företagets hemsida. Det är väldigt mycket kavajer och väldigt...
Svar
9
· Visningar
689
Hemmet Min gamla skottkärra har totalhavererat. Det var - tror jag - en lite lyxigare modell av de små lätta billiga skottkärrorna. Den har...
Svar
16
· Visningar
498
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
458
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jag har cancer
  • Stockholmshjälp
  • Vad gör vi CLXXVII

Hund, Katt, Andra Djur