Bukefalos 26 år!

Hemsida av HTML

M

millansnillan

Kan någon ge tips på en ganska lätt gratis hemsidebyggare där man bygger hemsida med hjälp av HTML? Som även tål ganska 'tung' HTML ;)

Frontpage är väl den vanligaste. Själv använder jag ibland Homesite men om du inte kan koda själv har du ingen nytta av den.

Ps. Det finns inget som heter tung HTML.

vad menar du med tung html? och vill du ha ett grafiskt webbdesignprogram (en s.k. wysiwyg-editor) eller en texteditor som förstår sig på html (men indenteringar, färger etc)?

D

Dasjenka

Dreamwiever är allmänt känt som det proffsigaste och bästa hemsideprogrammet. Men givetvis är det inte gratis.

Vill du ha ett gratis hemsideprogram finns det kanske något att ladda ned från http://www.downloads.com

Fast själv skulle jag rekommendera att du lär dig att koda HTML för hand. Det är roligast. :)

Liknande trådar

Hemmet Vi funderar på att bygga ut vårat hus, skulle behöva hjälp av en arkitekt som ritar åt oss. Men jag vet inte riktigt vad jag ska googla...
Svar
5
· Visningar
380
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
778
Juridik & Ekonomi För två, tre år sedan höll vår förening i musikquiz vid tre tillfällen. Vi mejlade STIM (där man betalar för att man använder...
2
Svar
26
· Visningar
3 263
Fritid Hej Skulle vilja ha lite tips på bra ljudböcker. De måste finnas på storytel då det är där jag lyssnar. Jag är ganska ytlig när det...
2 3
Svar
51
· Visningar
1 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fyll min kylväska
  • Störiga saker vi stör oss på, del 21
  • Olika Beteenden i Trafiken

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #9
  • Skällande/larmande i lägenhet, vad göra?

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Sommarvila eller ej?

Omröstningar