Hemsida på DinStudio

sussisus

Trådstartare
Funderar på att skaffa hemsida, och har fått tips om DinStudio.se - är det någon här som vet hur bra den sidan är?
Är den så enkel som den påstås vara?
Har man helårsabonnemang så är det 49 kr/månad (558 per år tror jag) - finns det billigare som är lika bra?

Har inte tålamod att lära mig koder och sånt just nu.
Vill ha sidan till att skriva och lägga in foton.
Kanske för släktforskningen, mitt fotograferingsintresse eller en sida om stallets gamla hästar.
 
Sv: Hemsida på DinStudio

one.com finns de är rätt billiga....de har en editor med men bra är inga editorer....
 
Sv: Hemsida på DinStudio

Snygg sida!
Men det verkar vara mycket reklam - är inte det störande?
 
Sv: Hemsida på DinStudio

Jag har min på zoomin.se Vill man inte ha reklam så kan man välja bort det. Jag har ingen reklam på min sida. Zoomin är verkligen jätte lätt att fatta. Dom har eget forum med så man kan fråga sig fram.
 
Sv: Hemsida på DinStudio

Jag har min på freewebs och tycker den sidan funkar bra, fortfarande under uppbyggnad men det går framåt i allafall.
 
Sv: Hemsida på DinStudio

Så nu har jag alltså:
DinStudio
Freewebs
Zoomin
One.com

Finns det fler lättgjorda hemsidor?
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 040
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 521
Senast: Fiorano
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 573
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp