Hemsidekrångel så jag vill gråta!!

Belethien

Trådstartare
Jag blir helt tokig! Undrar om det finns någon som har någon aning om vad jag gjorde med min hemsida??

Försökte ändra om min hemsida genom att pilla med CSS, skaffade ett nytt wordpress-tema som jag installerade. Hela sidan har en funktion så att det kommer fram fyra bilder på introt där man kan klicka sig vidare. Jag ville få bort texten som finns över bilderna och rotade runt i functions.php. När jag sparade för att se resultatet finns det inte ens en sida kvar längre!! Varken under granskning eller om jag försöker logga in genom mitt adminkonto. Det finns liksom inte ens en inloggninsknapp numer! :arghh:

Jag har ingen aning om vad som har hänt, hjälp!! :cry:

http://www.lovestain.se/
 
Sv: Hemsidekrångel så jag vill gråta!!

Jag antar att det löst sig eftersom jag får upp inloggningssidan? :)
 
Sv: Hemsidekrångel så jag vill gråta!!

Jag antar att det löst sig eftersom jag får upp inloggningssidan? :)

Yes jag laddade upp en ny functions.php och läste upp om hur man använder child-teman så att detta inte händer igen :o :D Så är det när man är nybörjare på css!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi fick ärva en gammal iMac från sambons föräldrar. Utifrån vad jag förstår är det en iMac 11,2. Vi försöker nu återställa den...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: pajaztar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 521
Senast: TinyWiny
·
Relationer Du var som ett gift som spred sig genom varenda ven i min kropp. När du kom in i mitt liv så tappade jag allt annat. Det fanns bara du...
2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: Miran
·
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
20 463
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp