Hemsidemall

FadeAway

Trådstartare
Har tagit över en hemsida för min lokala lilla håla och jag har tämligen begränsad kunskap om hemsidor.
Den är urful och sambon var övertygad om att den var simpelt byggd. Men det verkar vara mer avancerad än så. Den har redan ett webbhotell så jag tänkte mest kasta allt som är (har kopia på det så skulle det gå åt skogen så går det att lösa.
Jag vill helst ha en gratis mall och lättförstådd. Jag är läraktig men jag har uppdateringar som helst ska in i går.
Sökte i de gamla trådarna men svaren var urgamla och kanske inte helst aktuella.
 
Har tagit över en hemsida för min lokala lilla håla och jag har tämligen begränsad kunskap om hemsidor.
Den är urful och sambon var övertygad om att den var simpelt byggd. Men det verkar vara mer avancerad än så. Den har redan ett webbhotell så jag tänkte mest kasta allt som är (har kopia på det så skulle det gå åt skogen så går det att lösa.
Jag vill helst ha en gratis mall och lättförstådd. Jag är läraktig men jag har uppdateringar som helst ska in i går.
Sökte i de gamla trådarna men svaren var urgamla och kanske inte helst aktuella.
Vilket webhotell ligger den på? Många av dem har ju mallar att använda om man vill.
 
Tyvärr inget som har en sådant. :(

Det kanske kan vara en idé att byta webbhotell då? Domänen går ju att peka om. Om sidan inte har en egen domän blir det värre. Då måste du köra på det du har.

Är du helt hänvisad till html så finns det ju mallar att leta reda på. Du kan då googla på t.ex. "free website template html" eller något liknande. Att ha en html-mall förutsätter dock att man kan html.
 
Säger också wordpress. Men tipsar även om Weebly, gratis och enkelt att använda. Vet inte hur det funkar med egen domän, men borde gå att peka den dit.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är...
23 24 25
Svar
488
· Visningar
31 215
Senast: lizan
·
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
19 923
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Jag har sedan tidigare en schipperke, en tik på 5,5 år. På senare tid har min sambo börjat intressera sig för hundar och talar lite löst...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 785
Senast: Haukur
·
Avel Allt lutar nu åt att jag ska betäcka mitt sto till våren, om allt går som det ska *nervös* Men det behövs ju en pappa också ;) Jag...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 941
Senast: superstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp