Hemsidesprogram

wrangler

Trådstartare
Hjälp en totalt okunnig!!!

Jag måste verkligen fixa om min hemsida som nu ligger vilande (endast en startsida med kontaktuppgifter) och killen som ska göra det får aldrig tummen ur!

Hur svårt är det att knåpa ihop det själv?

Vilket program ska man använda? Duger bara de som kostar pengar eller finns det bra gratisprogram eller billigare varianter? Kan man ladda ner dom direkt från nätet?

Tips på program?

Snälla hjälp mig jag måste fixa detta på något sätt men jag är heeelt lost på sånt här!!! :bow:
 
Sv: Hemsidesprogram

Jag har gjort en enkel till vårt företag, för en billig peng. Eftersom jag gärna uppdaterar den på jobbet :angel: var det viktigt för mig att den var webbaserad, så att jag kan komma åt den från vilken dator som helst.
Pm:a om du vill kika på den, och ha länk dit där jag har den.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 905
Senast: Kiwifrukt
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 663
Senast: Araminta
·
Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 223
Senast: incognito
·
E
IT & mobiler Om jag gör en hemsida i Front Page, och vill lägga upp den på ett .se domän (sådant som kostar pengar, ja ni vet.. :o ), måste jag ha...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp