Hemskärm Nokia 8.1

Habina

Trådstartare
Hittar inget när jag googlar. :arghh: Har fått en jobbtelefon, en Nokia 8.1. På startsidan (eller vad man nu kallar det där alla appar syns och dit man kommer när man trycker på hemknappen) står det längst upp "måndag 13 maj | 🌞45 F" Jag vill ha bort detta. Är ok med att dag och datum står, men jag vill inte ha nån sol eller nån temperatur (speciellt som det är i Farenheit...).

Hjälp mig! :banghead:
 
Hittar inget när jag googlar. :arghh: Har fått en jobbtelefon, en Nokia 8.1. På startsidan (eller vad man nu kallar det där alla appar syns och dit man kommer när man trycker på hemknappen) står det längst upp "måndag 13 maj | 🌞45 F" Jag vill ha bort detta. Är ok med att dag och datum står, men jag vill inte ha nån sol eller nån temperatur (speciellt som det är i Farenheit...).

Hjälp mig! :banghead:
Det är en android va?
Går det inte bara att trycka och hålla in på widgeten så du får upp alternativet att ta bort den?
 
Det är en android va?
Går det inte bara att trycka och hålla in på widgeten så du får upp alternativet att ta bort den?

Nä. :meh: Det är det som är så knepigt. Det är ingen widget. Suck...

Men ja, det är en andriod. Jag önskar att jag hade fått en iPhone istället, som jag begriper mig på. Ska väl mest använda den för att ringa på och kolla mailen, men ändå.
 
Kan uppdatera med att en IT-kille på jobbet kollade på mobilen, muttrade en del, tog bort en väderapp och sen nästa gång jag startade upp mobilen så var väderdelen borta. Han var inte ens själv säker på vad han gjort och inte, men ifall nån hittar denna tråd i framtiden så är det alltså hans tips. ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp