Hen toalett

Gammeln

Trådstartare
Nu är dom på gång och en av dom invigs nästa vecka :bump:. Denna ska innehålla en toastol, helkroppsspegel, magasin och nagellack. Visst får vem som helst gå in där och göra sina :turd:
 
Nu är dom på gång och en av dom invigs nästa vecka :bump:. Denna ska innehålla en toastol, helkroppsspegel, magasin och nagellack. Visst får vem som helst gå in där och göra sina :turd:
Jag förstår inte frågan.
Det är en vanlig toa alltså? Oavsett kön?
På jobbet har vi toa utan könsuppdelning. Vad är problemet menar du?
 
Jag förstår inte frågan.
Det är en vanlig toa alltså? Oavsett kön?
På jobbet har vi toa utan könsuppdelning. Vad är problemet menar du?
Det brukar ju vara skyltat "Dam", "Herr" eller Funktionshinderskylten. Här blir det då skyltat "Hen". Då påstår jag att vem som helst får gå in där o använda den eller är det bara Hen människor som får gå in där O_o
 
Nu är dom på gång och en av dom invigs nästa vecka :bump:. Denna ska innehålla en toastol, helkroppsspegel, magasin och nagellack. Visst får vem som helst gå in där och göra sina :turd:
Det ligger förslag ute i vår kommun med att avköna toaletter. Jag antar att det innebär att de inte kommer att vara märkta med könstypiska silhuetter utan vara gemensamma för könen. Jag befarar att det kommer att bli snuskigare ( läs mer piss på ringarna) än damtoaletterna på de könsindelade. Den som lever får se...;)
 
Sådana här skyltar har jag sett bl.a på biografer i Göteborg:

14-svyle-2239355537317c1a000.jpg


Mycket sympatisk tycker jag.
 
Det ligger förslag ute i vår kommun med att avköna toaletter. Jag antar att det innebär att de inte kommer att vara märkta med könstypiska silhuetter utan vara gemensamma för könen. Jag befarar att det kommer att bli snuskigare ( läs mer piss på ringarna) än damtoaletterna på de könsindelade. Den som lever får se...;)

De som jag har sett i Göteborg hittills har även urinoarer, märkta "ståtoalett" - med dörr för, såklart. Och så några vanliga bås med hensymbol på. Med lite tur går de värsta skvättarna till ståtoaletten :)
 

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 743
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 014
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 948
Senast: Hazel
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 819
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp