Bukefalos 25 år!

Henri de Rivel hopp exklusive.

T

Tigerlilja

Vad har ni för erfarenheter av den här sadeln??
Är den värd att satsa på?
Kvalitet?
Allt ni vet är givetvis av intresse :)

Jag gillar min HdR, som jag köpte i december förra året.
Jag känner att jag sitter säkert i den när Besten busar och bockar.
Kvalitén verkar jättebra och sadeln är skön att sitta i.

Dock använder jag sadeln så sällan numera att jag funderar på att lämna den som inbyte när jag köper en barocksadel.

Immer

S

Spider84

Den är enormt mycket snyggare i verkligheten. Gå in på mitt album sadlar under sidan:
http://photos.yahoo.com/reneknutson

Så finns det en hel del bilder på en sådan sadel.

Jag blev tvungen att sälja min i somras eftersom min häst breddade sig jätte mycket. Nu letar jag efter en ny begagnad sådan sadel och jag kommer inte att köpa någon annan än just den. Om det så innebär att jag måste köpa en ny...så man kan ju säga att jag gillade den. :D
Båd
Både jag och hästen älskade den sadeln.

HdR håller jätte bra kvalitet, men kolla bossorna! de kan vara av varierande kvalitet!

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Träning Efter vad som känns som en evighet så ska nu hästen sättas igång, försiktigt och enligt schema vi fått av vet. Hästen är just nu rätt...
Svar
15
· Visningar
657
Övr.Hund Jag skulle gärna vilja ha lite tankar och råd från er erfarna hundmänniskor. Vår familj har börjat fundera på att skaffa hund och jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 639
  • Artikel
Dagbok Har sysslat med hästar i över 30 år och varit en riktig hästnörd större delen av dem. Hade ett uppehåll efter gymnasiet på 6 år och...
2
Svar
27
· Visningar
1 503
Utrustning Jag har sökt information om några sadlar under sista tiden, då jag är på jakt efter en dressyrsadel av god kvalitet. Men kvalité...
2
Svar
24
· Visningar
2 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XII
  • Synas i mörkret

Hästrelaterat

• Försäkring häst