Hermes lindor!

Sv: Hermes lindor!

:rofl: hahaha, ser ju nästan ut som mina som jag köpte för typ 100 spänn :rofl:

Vilken logga? Det där ser ut som Börjeslindor ju :p

Haha, du skojar va?? Det är ju ett jättelyxigt och eksklusivt märke som främst är kända för sina väskor, men tillverkar även sadlar.

Skojar du :eek: . Deras väskor är helt överhypade bland kändisar. De syns överallt och en av väskmodellerna är det flera års väntetid på.
Hermés väskor är jävligt dyra och inte ens såå speciellt snygga. Tycker jag iallafall.

:eek: Det var inget dåligt pris för ett par benlindor. Undrar om någon törs använda dom? :confused:

Jag som just förundrades i dag över att det fanns benlindor i hästaffären som kostade 475 kronor för två stycken!

Min häst fick nöja sig med ett fyrpack för 134 spänn...

det finns ju hermes sadlar på ex ingdams.. men de kostar runt 50 000 tror jag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 459
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 682
Senast: _Taggis_
·
Hästmänniskan Jag red som barn/tonåring och har sen börjat igen som vuxen tvåbarnsmamma. Är rejält mycket fegare nu, föredrar helt okomplicerade... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 795
Senast: EZMK
·
Utrustning Träns-o-manen har varit ute på internet igen....:angel: Nej, men hittade en web-shop som hade jätterea på träns av ett märke som hette...
Svar
5
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka