Herridstövlar

Emiro

Trådstartare
Min sambos ridstövlar sjunger på sista versen och han vill gärna ha ett par likadana (tretorn) men de verkar inte tillverkas längre. Jag har googlat och letat men hittar knappt herridstövlar överhuvudaget?
Var hittar man herridstövlar? Han vill ha mjuka hoppstövlar. Bifogar bild på liknande de han har.
 

Bifogade filer

  • 20210403_142924.jpg
    20210403_142924.jpg
    74,3 KB · Visningar: 29
Överallt i princip, men ofta måste man be butiken att beställa hem så man kan prova.. :-)
Min man har haft mjuka De Niro och Parlanti bland annat.
 
Överallt i princip, men ofta måste man be butiken att beställa hem så man kan prova.. :-)
Min man har haft mjuka De Niro och Parlanti bland annat.
Aha, så jag måste hitta en butik som säljer dessa så kan de beställa hem? Höll på att bli tokig när jag googlade, hittade bara ridstövlar upp till stl 41.
 
Aha, så jag måste hitta en butik som säljer dessa så kan de beställa hem? Höll på att bli tokig när jag googlade, hittade bara ridstövlar upp till stl 41.
Jag tror fler märken har herr strl men det säljer inte lika ofta/bra så det blir väl för dyrt att bara ha hemma så tyvärr får du nog göra så om han inte kan tänka sig skor och chaps. Min man använder freejumps skor+chaps till vardags eller dyon chaps.
 
Jag tror fler märken har herr strl men det säljer inte lika ofta/bra så det blir väl för dyrt att bara ha hemma så tyvärr får du nog göra så om han inte kan tänka sig skor och chaps. Min man använder freejumps skor+chaps till vardags eller dyon chaps.
Tack snälla för tips!
 

Liknande trådar

Utrustning Min stora ryktlåda börjar sjunga på sista versen och jag försöker hitta en ny i samma storlek. Uppskattar den till 55-60 cm lång...
Svar
6
· Visningar
777
Senast: Valle
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: lytesout95
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
627
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp