hestekraft

mag

Trådstartare
ger jag min häst och det är ju så vansinnigt smidigt. Men det har uppståt en diskussion i mitt stall om det ska vara torrt eller blött, jag har hittils gett det torrt men spelar det någon roll, hur gör ni andra som serverar det ???
 
Har gett hestekraft förut till min häst och jag blötte INTE, av vilken anledning skulle man behöva blöta..Det är ju ingenting som sväller när man blöter..tycker man förstör lite av det om man blöter..
 
Det sväller inte och det dammar inte, om det inte stått öppet en längre tid och torkat. Om du förvarar det i tunna med lock, eller stänger till säcken ordentligt så behöver du inte blöta det!
 

Liknande trådar

Svar
0
· Visningar
574
Senast: Lexa
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
915
Senast: Badger
·
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: mily
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 552
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp