Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

hestekraft

mag

Trådstartare
ger jag min häst och det är ju så vansinnigt smidigt. Men det har uppståt en diskussion i mitt stall om det ska vara torrt eller blött, jag har hittils gett det torrt men spelar det någon roll, hur gör ni andra som serverar det ???

S

Sudd

Har gett hestekraft förut till min häst och jag blötte INTE, av vilken anledning skulle man behöva blöta..Det är ju ingenting som sväller när man blöter..tycker man förstör lite av det om man blöter..

Det sväller inte och det dammar inte, om det inte stått öppet en längre tid och torkat. Om du förvarar det i tunna med lock, eller stänger till säcken ordentligt så behöver du inte blöta det!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6485 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Med tanke på den långa och leriga våren så vill jag planera på bästa sätt för att dels skydda hagarna från att bli helt söndertrampade...
Svar
2
· Visningar
238
Tjatter Välkomna till en ny lek, hoppas ni är redo! :) LL: MikaTela 1. Heffaklumpen 2. Niyama 3. Blacksmithfarm 4. Madalitso 5. qitis 6. cirkus...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
3 628
Hästvård Jag behöver bolla lite funderingar kring anpassad igångsättning efter skada. Jag har självklart pratat med veterinären flera gånger om...
2
Svar
29
· Visningar
1 319
Hästvård Jag har en nybliven 3åring som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med när det kommer till hagsituationen. Han gick tidigare i...
Svar
9
· Visningar
1 144

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning & hälsa tråd 8
  • Bryta upp med sambo (långt)
  • Trasig kyl/frys

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar