Bukefalos 28 år!

Hett bort fotogalleriet?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
V

Visa

Har de tagit bort fotogalleriet.se?
När jag försöker gå in så kommer det fram pixbox.nånting?

Det får dom inte ha gjort då är alla mina bilder å allting borta!!:cry: '

Nån som vet???
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

Fotogalleriet har blivit pixbox, så din användare finns kvar :)
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

och så tar du och sparar dina kort någon annanstans. Himla dumt att bara ha dom på en internetsida...
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

va? sparar du inte bilder i hårddisken eller på cdskiva?? :eek: jag skulle aldrig drömma om att ta bort originalbilder från min dator om dom inte var säkert utbrända (och skivorna dubbelkollade så allt är med på dom)
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

ja, minst.. jag har nära 10000 bilder som jag tagit, vill inte riskera att en enda försvinner.. :crazy:
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

Samma här, har de kopierade på de flesta datorer och externa hårddiskar vi har. Men är faktiskt dålig på att säkerhetskopiera på skivor, men ska bättra mig...
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

jo, jag ska snart skaffa en ny hårddisk och då blir den gamla "lagerförvaring" så att säga..
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

jag såg att det bara hade ändrats, jag hade kvar min användare! :)
Jag hade bilderna på hårddisken, men min kille rensade den utan att säga till först, så nu är dom borta! :(
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

Å vilken trevlig person...
Se till att spara ner dom nu då!
 
Sv: Hett bort fotogalleriet?!

Vad är det för irriterande flygfä som cirklar runt i din killes tomma skalle om han raderar hela din hårddisk med massor av bilder utan att fråga om du säkerhetskopierat dem?

jag skulle ha pryglat min kille tills han kräktes och sedan stämt honom för egenmäktigt förfarande..

tur att ditt konto fanns kvar iallafall..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: Sel
·
Samhälle Så kom avin med höjning på lägenhetshyra, parkering och garage. Parkeringen går upp 20kr/mån (ej elplats), och det är där jag blir...
Svar
16
· Visningar
1 086
Senast: movi
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 695
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
646
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp