Hi Lite Pro Plus hjälmen...

domino

Trådstartare
..från H**ks för 679:-, någon som har den? Jag har provat den några gånger och tycker den är jätteskön mot de andra jag provat. Måste ha en ny hjälm nu och undrar om den är skön även att rida i :)
 
kan tipsa om Casco youngster...
en underbar hjälm som kostar ca. 700:-

:banana:Charlie :banana:
 
Min kompis har den och är jätte nöjd!! ska även köpa en själv inom en snar framtid då den är gudomligt sjön ju!!!
*vill ha nuuu* hehe jaja men nu slutar jag jobbet för dagen och ska till stallet :D *intresseklubben antecknar* hehe :cool:
 
jag har testat alla hjälmar som finns känns det som 'tyckte att gpa:n var ful ath:satt inte bra chalrls owen var int ealls bra tyckte bar aint eom den sedan testade jag hööks hjälm och köpte den jag är super duper nöjd rekomenderar vekligen den :love: den :) :)
 
Jag har den! Tyckte den var väldigt ful, men som många säger så e den gudomligt skön!! så det var därför jag köpte den!!
 
Jag har den!
Tycker den är både snygg och skön, rekommenderar den verkligen!!!!!! :love:
 
Jag trivs kalas med min. Har inte "testat" den än så jag vet inte hur bra den skyddar, men den är otroligt skön! Det är den skönaste hjälmen jag nånsin haft! Lätt och mjuk inuti!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 795
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 038
Senast: JennyLz
·
Utrustning Jag har börjat kolla på ny hjälm för terränghoppning. Tidigare hade jag en CO J3, men hur jag än letar runt verkar de inte säljas i...
Svar
5
· Visningar
561
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Jag har tappat bort mina bluetooth-hörlurar som jag verkligen gillade, och nu behöver jag köpa nya. Jag har tittat lite på sådana som...
Svar
7
· Visningar
830
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp