Maris_

Trådstartare
Jag har en sadel av märket Hi-lite. Tänkte försöka sälja den nu, men jag hittar ingen info om den. Jag köpte den begagnad och har inte hört talas om märket innan. Vet ni om det finns någon fakta om den på nätet? Eller om det finns olika modeller? Det står något pyttepyttelitet på en "knapp" på den, men jag ser inte vad det står. Vet ni något om märket?

/ Maris
 
Visst är det en syntetsadel? Har för mig att det är en av dem som kom som ett billighetsalternativ till Wintec. Tror att den är jämförbar med t ex Maxam i pris.
 
Japp, det är en syntetsadel! Ska söka lite mer på nätet och se vad jag hittar, har bara kollat på svenska sidor än så länge och där hittade jag inte så mycket.

/ Maris
 
Tack! Min sadel är i nåt annat material, mer "tyg" liksom, alla andra jag har hittat i det där märket är sånt som ser ut som läder. Vet inte hur gammal min är, men det kanske är nån av de tidiga modellerna eller nåt?

/ Maris
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: pajaztar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Senaste månaderna är det några främmande människor från utlandet som kontaktat mig på nätet, den ena sa sig vara familjeterapeut och den...
Svar
16
· Visningar
1 238
Senast: Praefatio
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 202
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 797
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp