High Chaparrall Horse Show 2018, buekträff???

Texaz

Trådstartare
Hej hopp, snart dags för årets upplaga av Chappen :)
Är det några fler bukefalister som ska dit, tänkte om vi kanske skulle ha en liten träff i såna fall??
Kommer att jobba på tävlingarna men är ledig fredag eftermiddag/kväll och annars kvällar efter 20,30.
Vore skoj att träffas :D
 
Nu har jag kollat mitt schema, är vanligt schema denna vecka, vilket innebär att jag egentligen ska sluta 17:30 både på torsdag och fredag. För mig skulle nog fredag kväll funka, vågar inte lova något om lördagen eller söndag kväll, då jag inte vet än om jag ska iväg på annat. :)
 
Ok, fredag kväll, kan det passa? Tänker om vi ses nedanför läktaren, mot High Chaparrall. Jag har på mig hellång jeansklänning, kortärmade, och har tatuerat Texaz på vänster arm :D. Kan 18,00 fungera
?
 
Väldigt få saker skulle kunna hålla mig därifrån i helgen. Jag kommer på torsdag em lagom till naturtrailen och stannar hela helgen, klart vi ska ses! :up:
 
Endagsbilett 320 kr, två dagar 400 kr och pass för hela helgen 500, men halva priset på passet om man är med i en WRAS-ansluten klubb.
http://www.highchaparral.se/sv/infor-besoket/evenemang/high-chaparral-horse-show/
Oj, kostar det så mycket för att gå in bara på kvällen? Vet inte om jag är så sugen på att betala 320kr för en stund på kvällen, hade varit något annat om det varit hela dagen.
Är rätt trött, värmen har varit tagit på krafterna. Går knappt att kyla ut och sova. 😕
Vet inte om jag ens dyker upp ikväll.
 
Framåt kvällen brukar det finnas diskussionsutrymme, men det är nog fullpris rätt länge idag med tanke på att det lär vara tävlingar fram till 23-tiden.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 801
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 104
Senast: cassiopeja
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 545
Senast: Got2Be
·
Relationer Hej kära bukefalister! Nu vänder jag mig till er för att få hjälp och rådgivning i en situation som har växt fram den senaste tiden...
Svar
5
· Visningar
1 511
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp