Highland pony

Mathilda94

Trådstartare
Hej, jag har planer på att skaffa häst förhoppningsvis till nästa sommar men iallafall inom en snar framtid och är så väldigt nyfiken på Highland ponnyn. Undrar om de är någon som vet om dom finns här i Sverige eller om man måste importera från Skottland? Och om någon har någon erfarenhet av rasen, hur dom är i sinnet och sånt😊
 
Det finns ju inte direkt någon uppsjö av dom i Sverige, jag hittar inte en enda rasren som är registrerad här.
Så om du vill en sådan och dessutom ha lite att välja på när du ska köpa lär det bli att importera den.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: Anon89
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag vet egentligen vilken ras som jag skulle ha om jag skulle ha en egen hund och det är golden retriever. Men tycker ändå att det...
Svar
19
· Visningar
1 763
Senast: yamyam
·
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 751
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp