L

Lonely

Finns det någonstans där man kan få tag på gratis hinder? :devil:

Nä, hehe...Det kan misstolkas :D jag menar alltså att något företag sponsrar en med hinder.

Jag vet att några privatstall här i trakten fått bidrag till en hinderserie...

vet ni något om detta? något företag som gör sådant? eller var man kan få tag på sådana "bidrag" eller gratis hinder? :D ;)

tack för svar :bow:
 
Sv: Hinder!

Jag vet ett skitenkelt sätt :angel: ;
1. Leta upp en fabrik där de tillverkar hinder.
2. Kolla på bevakningen, bra eller dålig?
3. Ta med ev korv till ev vakthundar och "låna" några hinder.
4. Åk fort som satan.
 
Sv: Hinder!

Vi var iväg på en såg och frågade dem om de hade något virke som de skulle slänga och vips så fick vi 20 plankor som vi målade och sågade i och gjorde superfina plank av. Tog ett tag att ordna men inte blev det dyrt inte :idea:

Annars har du ju det första förslaget :angel: :angel:
 
Sv: Hinder!

Glömde en sak, plocka bort nrplåtarna på bilen, ifall nån ser dig ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 092
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 064
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 519
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ränta & amortering
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Mat till (små)barn

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp