L

Lonely

Finns det någonstans där man kan få tag på gratis hinder? :devil:

Nä, hehe...Det kan misstolkas :D jag menar alltså att något företag sponsrar en med hinder.

Jag vet att några privatstall här i trakten fått bidrag till en hinderserie...

vet ni något om detta? något företag som gör sådant? eller var man kan få tag på sådana "bidrag" eller gratis hinder? :D ;)

tack för svar :bow:

N

Notorius

Sv: Hinder!

Jag vet ett skitenkelt sätt :angel: ;
1. Leta upp en fabrik där de tillverkar hinder.
2. Kolla på bevakningen, bra eller dålig?
3. Ta med ev korv till ev vakthundar och "låna" några hinder.
4. Åk fort som satan.

M

maac

Vi var iväg på en såg och frågade dem om de hade något virke som de skulle slänga och vips så fick vi 20 plankor som vi målade och sågade i och gjorde superfina plank av. Tog ett tag att ordna men inte blev det dyrt inte :idea:

Annars har du ju det första förslaget :angel: :angel:

N

Notorius

Glömde en sak, plocka bort nrplåtarna på bilen, ifall nån ser dig ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
6 992
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Det är nog min första dagbokstråd. Vad jag minns. Men just nu tycker jag synd om min själv och behöver kräkas ut min skit någonstans...
Svar
14
· Visningar
856
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag misstänker att en person i min närhet dricker mer alkohol än vad som är bra. När hen är på besök hos mig tar hen ofta med en flaska...
Svar
9
· Visningar
1 618
Senast: startpompe
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Frukt i mat?