Bukefalos 28 år!

Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

mellan

Trådstartare
Har blivit erbjuden att låna ett sto e: Gigolo-Chess-Good Future- Robin Z. Hon är A-premierad och kommer ur stostam 40. Hennes mormor är Elsa som lämnat Malin B:s Espri samt QL bla.
Tanken är att lägga på en dressyrhingst. Hon har tidigare endel avkommor e: hopphingstar som blivit bra. Hon är 170. Har enbart verkat i avel.
Skulle vara tacksam för tips på hingstar att betäcka med som passar till stammen!!!
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Vilket spännande sto att avla på! Har inga särskilt kreativa svar dock. Men jag hade valt en dressyrhingst som även har hoppblod i sig som Lingh, Sir Oldenburg eller Floré Star (förytsatt att han är så fin som stammen säger och att han går igenom). Om du ska sälja så tror jag nog mest på Lingh faktiskt.
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Såg Sir Oldenburg i helgen och blev helt begeistrad men känner att han har lite dåliga bakben... Tyvärr.
Vad är Floré Star för någon?
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Lille bror till Corlensky G I och II,fast med Florestan som pappa :d så det tror jag kan bli riktigt bra,den skäms ju inte för varken mödernet eller fadernet
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Ja, den ska tydligen vara riktigt fin, men väldigt lite riden tyvärr. Hoppas den går igenom ändå!
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Lille bror till Corlensky G I och II,fast med Florestan som pappa :d så det tror jag kan bli riktigt bra,den skäms ju inte för varken mödernet eller fadernet

Finns det bilder på honom någonstanns?
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Jag har inte hittat någon,tyvärr,men vet att han är svart.
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Är Floré Star ens godkänd? Sökte på BLUP, där stod inget. Han är ju enbart 4 år. Men det verkar som en spännande stam komb.

Mellan: Jag skulle sökte lite på ditt sto och såg att hennes trav är den starkaste gångarten sedan galoppen och sist skritten. Det ser ut som om det är ett riktigt kanon sto du har.
B.H. Don romantic kanske?
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Högre upp i tråden har vi skrivit OM han blir godkänd :idea:
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Jaha! Okej, har missat det. Slarvigt av mig :S Tack för upplysningen :D
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Håller med om att Lingh nog skulle kunna passa ditt sto. Vad tycker du om honom?
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Jo jag gillar honom! Har en dräktig med honom i år. Spännande!!!
 
Sv: Hingst till sto e: Gigolo-Chess-Good Future???

Jättespännande stam :D den skulle säkert kunna hoppa med!

Lingh hade jag tittat närmare på även Belamour. Annars en multitalang kanske??

Detta stoet hade jag gärna använt till en gammal hingst som Maraton
 

Liknande trådar

Avel Jag blev så inspirerad av alla hingstletartrådar, men ville inte kapa någons tråd så jag skapar en egen. Jag vill i framtiden betäcka...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: AmyPond
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 501
Senast: Görel
·
C
Avel Gör väl en jag åxå:p Ska betäcka mitt sto i vår. Hade i princip bestämt mej för Lambourghini, men han betäckte bara naturligt förra...
Svar
6
· Visningar
1 291
Senast: Carrielaine
·
Avel Annars söker en hingst som kan passa min mors sto som ska betäckas nästa år. Vi behöver förbättra primärt halsansättning inte att den är...
Svar
12
· Visningar
1 431
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp