Bukefalos 28 år!

Hingst-tips mottages!

derficutly

Trådstartare
Behöver tips på hingst som lämnar bra benställning, bra temperament, gärna multitalang eller hopphingst med bra gång. Gärna lite rejälare hingst..

Spåna fritt! :D
 
Sv: Hingst-tips mottages!

Det kan vara bra att veta stoets stam så att man inte tipsar om nära släkting !

jag håller annars med Görel om Fetcher N. Även HipHop och Feliciano är ju hingstar med alla de egenskaperna
 
Sv: Hingst-tips mottages!

Okeanos eller Rambo är två alternativ eller framför allt Belamour (9:a på benen) men återigen beror det ju på vilken stam ditt sto har.:)
 
Sv: Hingst-tips mottages!

Gäller det ett fullblodssto så håller jag med om att Feliciano kan vara ett bra val. Aerline H är ett annat förslag. Båda har blivit avkommebedömda. Cartier har fin gång, hans första årgång verkar att ha gått bra på 3-årstesten iår. Du skulle också kunna titta på Donnerfly och Weltman som också är avkommebedömda.
Sedan finns Ludwigs Champion, med bra storlek, gång och hopp och kan säkert passa till ett fullblod.
 

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 540
Senast: Lea88
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
527
Senast: Robina
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 191
Senast: athena
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp